נתניהו על פרישת השר סילבן שלום: “קיבל את ההחלטה הנכונה”

ראש הממשלה נפרד בישיבת סיעת הליכוד בכנסת משר הפנים שהודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים: "מודה לשר שלום על שנים רבות של תרומה למדינה" • הזכיר את עברו הביטחוני של הח"כ החדש של הליכוד, אמיר אוחנה - ובירך: "בטוח שהוא יתרום תרומה גדולה גם לתנועה וגם למדינה"
שרי רוט
ט' טבת התשע"ו / 21.12.2015 16:21

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפרד אחר הצהריים (שני), במהלך ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, משר הפנים סילבן שלום שהודיע אתמול על פרישתו מהחיים הפוליטיים.

נתניהו ציין את תרומתו של השר שלום למדינת ישראל בשנותיו הרבות בפוליטיקה ואמר: “אני מודה לשר שלום על שנים רבות של תרומה למדינה ואני חושב שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה”.

בהמשך בירך נתניהו את חבר הכנסת החדש של הליכוד, אמיר אוחנה, וציין את עברו הביטחוני: “אני בטוח שהוא יתרום תרומה גדולה גם לתנועה וגם למדינה”.

אתמול הודיע השר סילבן שלום כי החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים, בעקבות שורת תלונות של נשים, הטוענות כי ביצע מעשים חמורים.

“כ-23 שנים אני משרת במסירות ובאמונה את הציבור כח”כ וכשר במשרדים שונים מתוך תחושת שליחות ורצון לקדם מטרות חברתיות וציבוריות חשובות ביותר”, כתב בהודעה שפרסם.

“קצתי בדרך הייסורים שהייתה מנת חלקי ומנת חלקה של משפחתי רעייתי ילדיי ואימי. משפחתי תומכת בי באופן מלא, אך אין כל הצדקה למחיר הנדרש ממנה. בנסיבות אלה החלטתי לפרוש מתפקידיי כשר וחבר כנסת”.

למרות הודעת הפרישה, החליט היועץ המשפטי לממשלה כי המשטרה תקיים בדיקה של הפרשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות