המטה החרדי בליכוד: חיים כץ הוא שמאל, לתמוך בדודי אמסלם

המטה החרדי בליכוד מתגייס לבלום את בחירתו של שר הרווחה חיים כץ לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד • "נבחר לכנסת בפעם הראשונה מטעם מפלגת השמאל 'עם אחד' של עמיר פרץ. יהפוך את הליכוד לסניף של מפלגת העבודה" • יו"ר המטה החרדי: "למנוע בחירתו של איש שמאל לראש המרכז"
שרי רוט
ט' טבת התשע"ו / 21.12.2015 13:36

התפתחות בבחירות ליו”ר מרכז הליכוד: חבר נשיאות הליכוד ויו”ר המטה החרדי יעקב וידר תוקף את שר הרווחה חיים כץ, מזהיר כי בחירתו לתפקיד, תביא להפיכת הליכוד “לסניף של מפלגת העבודה” – וקורא לבחור במועמד ח”כ דודו אמסלם.

בעקבות כך, מטה החרדי בליכוד פועלים כי כל החרדים בליכוד, לצד אנשי ארץ ישראל במפלגה, יתמכו ביו”ר ועדת הפנים ח”כ דודי אמסלם על מנת שלא לאפשר לשר חיים כץ לנצח.

בדף הפייסבוק שלו כתב  יו”ר המטה החרדי יעקב וידר: “אחד המתמודדים הוא השר חיים כץ, שכידוע נבחר לכנסת בפעם הראשונה מטעם מפלגת השמאל ‘עם אחד’ של עמיר פרץ ורפיק חאג’-יחיא. בהמשך הוא פקד לליכוד אלפי עובדים, שלרובם אין דבר וחצי דבר עם הליכוד, וכך הצליח להשתחל לרשימת הליכוד לכנסת.

“הליכוד היא תנועה לאומית וליברלית, וכשחיים כץ מצהיר ששלי יחימוביץ היא שותפה שלו לדרך ושהוא שמאל כלכלי גאה – הוא מוכיח שבחירתו לתפקיד יו”ר מרכז הליכוד עלולה לגרום לתנועה נזק בלתי הפיך, ולהפוך את הליכוד לסניף של מפלגת העבודה”.

וידר קובע: “חיים כץ הוא שמאל. ולכן, כדי לשמור על זהות המפלגה ומתוך נאמנות לעקרונותיה – אני מתנגד לבחירתו”.

לפי המטה החרדי בליכוד’, קרוב למחצית מחברי המרכז הינם חובשי כיפה, מתוכם למעלה מ-150 חברי מרכז חרדים בעלי זכות הצבעה. “תמיכה זו תביא חיזוק למועמדותו של ח”כ דודי אמסלם בקרב אנשי ארץ ישראל בתנועה, שהינו זרם מרכזי במפלגה ושעד לרגע זה אין מועמד שנתפס כמוביל בה”.

חיים כץחיים כץ. צילום: Hadas Parush/Flash 90

בשבוע הבא יתקיימו בחירות לתפקיד יו”ר מרכז הליכוד, תפקיד שהתפנה בעקבות מעברו של השר לשעבר דני דנון לכהן כשגריר ישראל באו”ם.

מדובר בתפקיד שחשיבתו הפנימית במפלגת השלטון גדולה מאוד, עקב הקשר למרכזי הכוח שבה, וגם עקב כך שיו”ר המרכז משמש גם כיו”ר וועדת חוקה – זו הקובעת את השינויים בחוקת התנועה, שיטת הבחירות הפנימיות בה, וכינוסי ישיבות המרכז.

יו”ר המטה החרדי יעקב וידר: “כחבר נשיאות נחשפתי לרמת הכוח שבתפקיד היו”ר והיכולת לקדם בו את הערכים החשובים לנו. לחרדים ולאנשי ארץ ישראל בתנועה – השפעה גבוהה מאוד, ונעמול על מנת שיפנו מזמנם ויבואו ביום הבחירות לתמוך בח”כ אמסלם ולמנוע את בחירתו של איש שמאל לראש המרכז”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות