קורע לב: כך מתעלל המחוז החרדי במשרד החינוך באב מביתר עלית

משרד החינוך התחייב לטפל באפליית תלמידה בביתר עילית? אז התחייב • הפעם הקליט האב את שיחת הטלפון עם פקידת משרד החינוך שמשנה טיעונים ומספקת תירוצים: "סיבות טכניות, אני חולה, לא בכדי איני יכולה לפרט" • האזינו
שלמה בן חיים
ח' טבת התשע"ו / 20.12.2015 11:06

בשבוע שעבר פורסם ב’רדיו קול ברמה’ כי תלמידת כיתה א’ בביתר עלית עדיין שוהה בביתה מכיוון שוועדת הערר במשרד החינוך דוחה שוב ושוב את מועדד התכנסותה מסיבות שאינן ברורות, הבוקר חושף ישורון תורג’מן בתכנית חדש על הבוקר’ עם נועם זיגמן הקלטה מצמררת בין אבי התלמידה למפקחת משרד החינוך.

בהקלטה נשמעת המפקחת מבשרת לאבא כי ועדת הערר נדחית שוב, “היה צריך להיות לנו ערר נשמעת המפקחת אומרת, “אני מבקשת להודיע כי הוא ידחה לתחילת שבוע הבא, אני מבטיחה שאני יבריא אני יגיע זה יהיה בתחילת השבוע ואני בטוחה שיהיה רק בשורות טובות”.

האב המתחנן על נפשו אומר כי הוא לפני התקף לב, “אני מתעסק ביום יום בדברים קשים, אני קובר גופות, רואה אנשים שרופים ואני לא בוכה כמו שאני בוכה עכשיו, אתם עושים עוול לילדה, אין לי במה להאמין אין מה לעשות כבר, אתם הייתם הכתובת שלי לפני כל הסיפור ולא עשיתם את זה”.

-המפקחת מבטיחה – “אני יחזור אילך בתחילת השבוע הבא, אני עם דלקת ריאות ויש דברים שאני לא יכול לפרט אותם אבל העיקוב הזה יהיה רק לטובכם, אנחנו נעזור, תאמין לי שטובת הילדה לנגד עייננו”.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה, “עניינה של התלמידה נידון כרגע בהליך של מיצוי אפשריות מאחר ויש כרגע הליך שככל הנראה יותיר את ועדת הערר, במידה ולא יהיה פיתרון עד ליום שני הקרוב ועדת הערר תתכנס בשנית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות