שתי טרגדיות בתוך יממה: בת שנתיים וחצי נדרסה למוות בלייקווד

נהג רכב חולף דרס את יוכבד אברהם ע"ה, בת שנתיים וחצי שצעדה הביתה עם אביה ואחותה • צוות 'הצלה' ביצע בה פעולות החייאה, אולם בבית הרפואה נאלצו לקבוע את מותה
אלחנן שטאובר
כ"ג אייר התשע"ד / 22.05.2014 23:30

תאונת-דרכים קטלנית: יוכבד אברהם ע”ה, ילדה בת שנתיים וחצי, נדרסה למוות בעיירה לייקווד שבניו-ג’רזי.

בסביבות השעה 14:00 בצהריים (שעון ניו יורק) דווח לכוחות ההצלה בעיירה על נהג רכב מסוג וואן, שפגע בילדה קטנה שצעדה הביתה יחד עם אביה ואחותה בת ה-4.

• טרגדיה בקראון-הייטס: בן שנתיים נפל מקומה שישית ונהרג

עדי ראיה סיפרו לאתר ‘לייקווד סקופים’, כי צוות של ‘הצלה לייקווד’ שהגיע אל זירת התאונה, מצא את הילדה על הקרקע, אחרי שהנהג של הוואן ותושב שגר ברחוב חילצו את הילדה מתחת לרכב, כשהיא במצב אנוש.

היא הועברה לבית רפואה, תוך שהחובשים מבצעים בה פעולות החייאה מתקדמות. בבית הרפואה הרופאים נלחמו על חייה, אך למרבה הצער המאמצים כשלו – והם נאלצו לקבוע את מותה.

חטיבת התנועה והבטיחות של לייקווד חוקרת את האירוע.

מתחקיר ראשוני עולה, כי הילדה נפגעה כאשר הייתה על המדרכה שמול בית 307 ברחוב ה-11. נהג הרכב הפוגע יצא מחניית הבית, שם אסף ילד. לדברי המשטרה, עדיין לא ברור היכן הילדה נפגעה, האם כאשר הייתה על המדרכה, או ששהתה בתוך בשביל המוליך לחנייה ונגררה עד למדרכה.

זו הטרגדיה השניה בקהילה החרדית בארה”ב בתוך יממה: אתמול נהרג בשכונת בקראון-הייטס שבברוקלין לוי נימן ע”ה, פעוט בן שנתיים, שצנח מחלון שבקומה השישית בבניין המגורים בו מתגוררת משפחתו אל מרפסת בקומה השלישית. אנשי ‘הצלה קראון הייטס’ שהוזעקו לזירה התקשו בתחילה לאתר להיכן צנח הילד. לאחר שמצאו אותו הם נאלצו לרדת דרך מרפסת כדי לשלוף אותו החוצה.

הוא פונה באמבולנס לבית הרפואה כשמצבו מוגדר אנוש, תוך שהכוננים מבצעים בו פעולות החייאה. הרופאים בבית חולים נאבקו על חייו, אולם למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות