חיים כץ: לא מעוניין לעבור משרד • על הנתק עם סגנו נהרי: נשב בקרוב

שר הרווחה חיים כץ אינו מעוניין לעזוב את משרד הרווחה: "לא חושב שזה רציני לקפוץ ממשרד למשרד" • על האמירות של פרופ' שמחון: "לא על זה יקום ויפול דבר" • על דו"ח העוני: "לא נוכל למגר את העוני בשנה שנתיים"
נחמן גור
א' טבת התשע"ו / 13.12.2015 10:24

שר הרווחה חיים כץ אמר הבוקר (ראשון) בראיון שהעניק לתוכנית ‘חדש על הבוקר’ עם נועם זיגמן בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’ כי אין בכוונתו לעבור למשרד אחר.

“אני הודעתי שבאתי למשרד הרווחה, באתי למלא את תפקידי ורציתי את משרד הרווחה ואני לא רוצה לעבור למשרד אחר. אין לי שום כוונה לעבור למשרד אחר, למרות שחלמתי פעם על משרד הכלכלה. אני לא חושב שזה רציני לקפוץ ממשרד למשרד. התחלת משהו תמשיך אותו, החיפזון מהשטן”.

 שר הרווחה התייחס גם לנתק בינו לבין סגנו משולם נהרי מש”ס – ואמר: “אנחנו לא עובדים ביחד. אף אחד לא שאל אותי כשמינו אותו. אני מתכוון בעתיד הקרוב לקורא לו ולתת לו נושאים לעבודה ולהכניס אותו, בייחוד שיביא כספים מההסכמים הקואליציוניים – ואם הוא יביא כספים שיכולים לשפר סוג מסוים של אוכולוסיות – אני בעד”.

 בנוגע לתכנית להעביר חלק מהסמכויות של משרד הרווחה לשר הפריפריה אריה דרעי אמר כץ כי הוא יסרב. “אני מקווה שבנימין נתניהו יחזיר את משרד הרווחה להיות משרד העבודה והרווחה, כמו שהיה בעבר”.

 על מינויו של פרופ’ אבי שמחון לראש המועצה הלאומית לכלכלה, אמר השר כץ: “שמחון הוא אדם ראוי. למרות כל האמירות שלו – אני אצביע בעד. אני לא מבין את האמירות שלו, אולי הוא היה צריך לחזור בו, אבל לא על זה יקום ויפול דבר”.

 על דו”ח העוני אמר השר: “אלה הם הנתונים. זה מה שקיבלתי. אני מאוד רוצה לקוות שבעוד שנה, כשיתפרסם דו”ח העוני – המצב יהיה משופר. ברור לי שאני לא יכול למגר את העוני במדינת ישראל. אבל אם נוריד את המספרים זה צעד נכון בכיוון הנכון. לא נוכל למגר את העוני בשנה שנתיים או שלוש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות