החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

מטרנה מציגה: סדרת מרקים חדשה • PANTONE הכריזה לראשונה על שני צבעים השנה • אסם השיקה שני חטיפי פריכונים חדשים • ציפוי אקרילי גמיש לאיטום גגות, רעפים וקירות • קאטרפילר משיק מגפי נשים אופנתיות ואיכותיות לחורף 2016
תמי גיל
ג' טבת התשע"ו / 15.12.2015 17:29


צרכנות, שיווק

מטרנה, חברת המזון לתינוקות המובילה בישראל, יצאה עם בשורה משמחת להורים ולתינוקות כאחד: סדרת מרקים חדשה ומזינה במיוחד.

הסדרה כוללת שלושה מרקים: מרק ירקות מעורבים, מרק עגבניות וגזר בתוספת אורז ומרק ירקות מעורבים בתוספת פתיתים. מדובר בארוחת בריאה ומזינה. כל המחיות עשויות מחומרי הגלם המובחרים ביותר, שנבחרו בקפידה וגודלו בתנאים מוקפדים המותאמים במיוחד למזון תינוקות.

המחיות לא מכילות תוספות של סוכר ומלח, והינן ללא חומרים משמרים וללא חומרי טעם וריח. מחיות הירקות מציעות פתרון בריא וזמין להאכלת תינוקות הן בבית והן בחוץ, ומספקות לו ארוחה טעימה ונוחה להאכלה. ניתן לשמור את המחיות במקרר עד יומיים מרגע הפתיחה, כך במידה והתינוק לא מסיים את כל המנה, אפשר לתת לו השלמה ביום שלמחרת.

המחיות החדשות הם בגדלים: 130 גרם, 190 גרם ו250 גרם, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, כשרות: בד”צ הרב רובין שליט”א.

 shlomi arbib cristina

כמו בכל שנה, חברת הצבעים העולמית PANTONE הכריזה לראשונה על שני צבעים השנה: רוז קוורץ ו”סרניטי” (שלווה).

הרוז קוורץ מתאפיין בגוון משכנע, אך עדין שמשדר חמלה ומידה של יציבות.

ה”סרניטי” הוא צבע חסר משקל ואוורירי בהשראת השמיים התכולים שמעלינו, המביאים תחושות של  הפוגה ורוגע אפילו ברגעי סערה.

שני הצבעים נבחרו כהמשך ישיר למגמת הנזילות המגדרית שבלטה השנה, ומדגימים איזון מולד בין גוונים ורדרדים חמימים ומחבקים, וצבע כחול מרגיע המשקף חיבור ובריאות, לצד תחושה מרגיעה של סדר ושלום.

אופיים החמים והקטיפתי של הגוונים מעניקים להם אופציות רבות המשתלבות בקלות אל תוך עולם הטיפוח והיופי (צילום: שלומי ארביב, מוצרי הטיפוח של קריסטינה).

 yahazיחצ

אסם מרחיבה את סדרת מוצרי ה-Portion Contro ומשיקה שני חטיפי פריכונים חדשים: חטיף פריכונים צ’יפס – בטעם עשבי תיבול, וחטיף פריכונים על בסיס 3 דגנים – בטעם שום בצל.

החטיפים – פריכונים דקים ופריכים בשקית אישית של עד 99 קלוריות – מצטרפים למוצרים הקיימים בסדרת 99 קלוריות של אסם שהושקו לאחרונה: מיני פריכונים בטעמי עשבי תיבול, בטעם בצל מקורמל ובטעם זעתר.

חטיפי הפריכונים דקים ופריכים ומגיעים ב- 2 טעמים: חטיף פריכונים צ’יפס על-בסיס תפו”א בטעם עשבי תיבול, וחטיף פריכונים 3 דגנים על בסיס שיבולת שועל, תירס מלא ואורז, בטעם שום בצל. חטיפי הפריכונים מכילים דגנים מלאים וסיבים תזונתיים, ומאפשרים נשנוש טעים ונוח מבלי להתפשר על תזונה נבונה.

גודל האריזות מסייע בשמירה על טריות המוצר ומקל על נשיאתו בתיק. סדרת הפריכונים של אסם מובילה את הקטגוריה, ומהווה פתרון טעים, מזין, ומשביע – כארוחה קלה בפני עצמה, או כנשנוש בריא.

נחום זיימן, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: “בימים אלה אנו משקיעים משאבים רבים במטרה לייצר מוצרים חדשים שתומכים במגמה של פורשן קונטרול – מנה מדודה, המסייעת לצרכן לאכול מנה המאפשרת שליטה בכמות הקלורית הנצרכת. לאחר ההצלחה של עוגיות פיטנס, מיני לחמית ומיני פריכונים, החלטנו להרחיב את מגוון המוצרים הנותנים מענה של מנה מדודה לצרכנים שלנו.

“הצלחנו לייצר מוצרים שיהיו טעימים מחד ואיכותיים מאידך, הנותנים מענה לרגעים הקטנים בהם מתחשק לקחת הפסקה וליהנות ללא ייסורי מצפון”.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. כשרות: בד”צ ירושלים העדה החרדית.

 nir azmon

החורף הגיע ובבית מיד מרגישים את חוסר האיטום של הקירות? הגג מטפטף? BG BON מקבוצת אשטרום מציגים את הפתרון המושלם לחורף – ציפוי אקרילי גמיש לאיטום גגות, רעפים וקירות.

BG GLU  הינו חומר אטימה בעל ביצועים גבוהים על בסיס תחליב אקרילי טהור מהפכני. המוצר נדבק היטב למשטחי עץ, בטון, פח גלי, לוח אזבסט, גגות אספלט ועוד.

מכיל שילוב אופטימאלי של התכונות הנדרשות לציפוי מעולה: הידבקות כוח, גמישות, התנגדות ל-UV  וקל ליישום.

החומר קל לשימוש על ידי התזה, הברשה או גלילה וכמו כן, קל לניקוי.

הציפוי על בסיס מים, אינו רעיל ובעל VOC מזערית. הייחודיות של BG GLU הוא שהוא שומר על הזדקנות מוקדמת ודליפות גג ומפחית התרחבות והתכווצות של גג במשך יום ולילה. גוונים: לבן, אפור, אדום, כתום וכחול (צילום: ניר עצמון).

 Coffee table and sofas in modern living room

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחום הריצוף, החיפוי והכלים הסנטרים, מציעה ליין חדשני של חיפויי קירות עשויים משעם טבעי בעיצובים מרהיבים של חברת AMORIM (פורטוגל).

מקורו של השעם הטבעי לחיפוי קירות הינו בקליפת עץ האלון. מבנה התאים של השעם דומה לכוורת, דבר המאפשר לו להתנהג כתרמוסטט טבעי, השומר על טמפרטורה נעימה ואופטימלית בחדר וכמו כן מבודד קול וגם בולם זעזועים.

 ישי זיכרמן, מנהל קטגורית פרקט בחברת אלוני: “לוחות השעם מעניקים פתרון קל ומיוחד ליצירת אזור מבודל בתוך החלל. הם מעוצבים ומוצעים במבחר עשיר של דוגמאות ומוגנים ע”י גימור עמיד. בנוסף, אין צורך בהכנה מיוחדת של הקיר, חיפוי השעם גמיש וניתן להתאמה לכל חלל וקיר. יתרונות השעם עולים על כל מוצר סנטתי בתחום בידוד הרעש והחום.”

יתרונות חיפוי השעם: טמפרטורה אופטימאלית וחסכונית כל השנה – בשל תכונות השעם היוצרות בידוד תרמי, נוכל לחסוך בחשמל וליהנות מטמפרטורה אופטימאלית לארוך כל השנה.  בידוד רעש – בעזרת חיפוי השעם ניתן להפחית את עוצמת הקול בין ובתוך חדרים.  עמידות והגנה על הקיר – חיפוי קירות בשעם עמידים בפני התנגשות חפצים. כאשר נוצרת התנגשות, העצם קופץ בחזרה והקיר נשאר ללא כל נזק.  עיצוב מיוחד – שלמות והרמוניה נוכל למצוא רק בטבע.

בעזרת צורתו הטבעית של השעם אנו מקבלים מראה טבעי מלא בסטייל וקסם הקרוב לטבע . להשיג בבלעדיות ברשת אלוני (צילום: יחצ חול).

 harmonia asaf levi

רשת הרמוניה לבית, הרשת המובילה בעיצוב הבית, מציעה לקראת ימי החורף הקרים, מגוון עששיות מעוצבות במגוון צבעים, לאוהבי הרומנטיקה והנוסטלגיה.

העששיות המוצעות עשויות מעץ או ממתכת במראה ענתיק, במגוון צבעים. בעששיות ניתן להכניס מגוון נרות בגדלים שונים, ליצירת אווירה רומנטית, שיעניקו לבית מראה חמים ונעים.

מחירי עששיות לדוגמא: עששית פסיפס גוון כחול 37 ס”מ מאורכת: 99.90₪. לחברי מועדון: 89.90 ₪,  עששית פסיפס גוון לבן 29 ס”מ עגולה: 99.90 ₪. מחיר לחברי מועדון: 89.90 ₪,  עששית פסיפס שחור/אפור 28 ס”מ: 99.90 ₪. מחיר לחברי מועדון: 89.90 ₪,  עששית עץ במראה ענתיק בצבע תכלת: מחיר לחברי מועדון: גדולה- 139.90 ₪ קטנה- 119.90 ₪,  עששיות מתכת במראה ענתיק ירקרק 55 ס”מ: 189.90 ₪. מחיר לחברי מועדון 169.90 ₪ (צילום: אסף לוי).

 timberlend tal tari

רשת אמפוריום יוצאת במבצע 30% הנחה, על מגוון הפריטים מקולקציית ביגוד חורף 2015 של המותגים הבינלאומיים המובילים.

המבצע ברשת אמפוריום כולל את מחלקות הביגוד לנשים וגברים וכן את מחלקת ההנעלה ממותג רנגלר לנשים, גברים ונוער.

בין הפריטים המשתתפים במבצע: מעילים, ג’ינסים, חולצות, שמלות, סריגים, חצאיות, נעלי רנגלר ועוד. המבצע בתוקף החל מתאריך 08.12.2015 עד 31.12.2015 או עד גמר המלאי – המוקדם מביניהם. המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. על הפריטים המשתתפים במבצע. החברה רשאית לשנות את תנאי המבצע בכל עת. התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח (צילום: טל טרי).

 caterfiler menahem oz

המותג האמריקאי קאטרפילר, ידוע בכל העולם בזכות האיכויות הבלתי מתפשרות והמראה העדכני. הוא אותנטי, מחוספס, מתמיד ודינמי. העונה, לראשונה בישראל, משיק המותג מגפי נשים אופנתיות ואיכותיות לחורף 2016. המגפיים מאופיינות במראה מחוספס ועדכני, המאחד תחושת חווייתיות עם אורבניות, קשיחות, מתיחת גבולות, המדגישות אישיות ויוצאות דופן.

המגפיים שטוחות בסגנון צבאי, בגובה אמצע שוק ומוצעות באפור משולב עם שחור ובחום משולב עם חום בהיר, מצוידות בשרוכים. המגפיים מצטיינות באיכות גבוהה, תפירה סביב החלק הקדמי של הנעל מקנה איכות ועמידות והעקבים אתלטים וגמישים, הבולמים זעזועים. מידות: 36-41, מחיר: 600 ₪ (צילום: מנחם עוז).

 eitan tal naalei ben ishai

מותג הנעליים הישראלי והוותיק “בן ישי”, נרכש לאחרונה על ידי בעלי רשת B-unique שהחליטו לאמץ לחיקם מורשת ענפה של מותג מקומי המציע נעלי עור קלאסיות, כשגולת הכותרת והבסיס העיצובי עליו נשען המותג לאורך כל כך הרבה שנים – היא הנוחות.

הקולקציה החדשה לסתיו-חורף 2015-2016 מחולקת לקטגוריות המיוצגות ע”י סוליות ואימומים שונים. מגוון הסוליות הרחב שמייצר המותג, מציע קטגוריה רחבה שתתאים לטעמה האישי של הלקוחה, כשהמטרה היא להגיע לשילוב הרמוני בין הצורה לנוחות.

הנעליים של “בן ישי” עשויות מעורות איכותיים, המגיעים בקשת רחבה של צבעי אדמה טבעיים. גם הצבע האדום והכחול שנחשבים תחת קטגוריית “ססגוניים”, מקבלים בקולקציה העונה, ניואנס טבעי, כדי שישתלבו באופי הבסיסי של העורות. בחורף זה מציגים ב”בן ישי”, דגמים חדשים לצד דגמים מתחדשים שלבשו את צבעי העונה החדשה. טווח מחירים: 350-800 ₪, מידות: 36-45 (צילום: איתן טל).

 tal peri

לפני חנוכה יש סערה תקשורתית על כך ששמני הזית הישראליים אינם מיוצרים בישראל ואינם מכילים אחוז חומציות תקין.

Olea essence – מותג הבית של “בית הבד של הגולן”, מצהירים כי אין אמירה זו נכונה לכל שמני הזית בישראל וכי Olea essence מופק כולו מזיתי ישראל (בעיקר סביב הכינרת) המעובדים בבית הבד.

שמן הזית Olea essence מופק מזיתים שנמסקו בבית הבד של הגולן בעונה הנוכחית בלבד ולא נעשה שימוש בזיתים המיובאים מחו”ל. הזיתים נמסקים לאורך כל תקופת המסיק בכדי לייצר טעמים יחודיים ושונים של שמן זית ונארזים בבית הבד שבקצרין. רמת החמיצות בתחילת העונה היא 0 ובסוף העונה החמיצות המירבית בזמן המילוי תהיה 0.4 (שמן זית איכותי צריך להיות ברמת חמיצות עד 0.8).

כל השמנים המיוצרים בבית הבד של הגולן מפוקחים ברציפות ע”י מעבדת  Olea essence. מחיר: 186 ₪ למארז שלישיית השמנים (1200 מ”ל סה”כ (400 מ”ל כל סוג)).

אבנר טלמון, הבעלים של בית הבד של הגולן: “שמן זית שאינו מיוצר בישראל – אינו שמן זית ישראלי. אנו מתחייבים לכל קהל לקוחותינו ששמן הזית Olea essence מופק מזיתים הגדלים בישראל ונמסקים בבית הבד של הגולן. שמני הזית שלנו אינם מסוננים ועוברים תהליך ייצור מוקפד ומדוקדק העומד בכל הקריטריונים. אנו עמלים ימים כלילות כדי להביא ללקוחותינו את שמן הזית האיכותי ביותר ונמשיך לעשות כן גם בעתיד” (צילום: טל פרי).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות