קאיה נשכה גם את ביבי: הכלבה של משפחת נתניהו נשלחה להסגר

אחרי שכלבת משפחת ראש הממשלה נשכה את ח"כ שרן השכל ואת בעלה של סגנית השר ציפי חוטובלי, נאלצו בני המשפחה על פי חוק לשלוח את הכלבה האהובה להסגר בן 10 ימים • נתניהו בפייסבוק: אשנה את היחס לכלבים נושכים
אבי כץ
כ"ט כסלו התשע"ו / 11.12.2015 15:29

משפחת נתניהו הכניסה אתמול להסגר בן עשרה ימים את הכלבה קאיה, לאחר שזו נשכה ביום רביעי, במהלך מסיבת חנוכה לסיעת הליכוד בבית ראש הממשלה, את ח”כ שרן השכל ואת בעלה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי.

בהמשך התגלה כי לפני מספר חודשים נשכה הכלבה גם את ראש הממשלה עצמו, שאף נאלץ להתחסן נגד כלבת כתוצאה מכך.

הכלבה, מבוגרת ונכה, אומצה על ידי משפחת נתניהו לפני כחצי שנה, לאחר שהבן אבנר החליט להציל אותה מהרדמה.

מי שהביאו את הכלבה למתקן ההסגר של השירותים הווטרינריים היו שני בניו של נתניהו,יאיר ואבנר. שני הבנים הבהירו שבתום תקופת ההסגר המשפחה מתכוונת להמשיך ולאמץ את הכלבה, לדאוג ולטפל בה.

בעקבות המקרה הודיע בצהריים (שישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו, בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כי יפעל לשנות את המדיניות כלפי כלבים נושכים.

“אמש הדלקנו נר חמישי של חנוכה בהרכב מלא של משפחתנו, לפני שנאלצנו בצער למסור את קאיה להסגר, כמתחייב על פי החוק”, כתב נתניהו, שצירף תמונה משפחתית לצד הכלבה והחנוכייה.

“בעקבות מקרה זה נחשפתי לסוגיית הסגרת הכלבים ומצאתי בה ליקויים שאינם עולים בקנה אחד עם ההיגיון והחמלה. אבקש מהגורמים המקצועיים במשרדי הבריאות והחקלאות ובארגונים להגנת בעלי החיים לגבש הצעות לשינוי ושיפור החוק הקיים”.

בפוסט שפרסם ראש הממשלה על אימוץ הכלבה הוא כתב אז: “קאיה היא כלבה עדינה ונעימת מזג שהשתלבה מיד במשפחתנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות