ב. יאיר חשודה בהלבנת הון לארגון פשיעה • יזם חרדי מכחיש שנחקר

ב.יאיר היא חברת הנדל"ן, החשודה בהלבנת הון בסכום של מעל 60 מיליון שקלים עבור ארגון הפשיעה של איציק אברג'ל • יזם חרדי מירושלים מכחיש כי נחקר בפרשה
שי וייספיש
כ"א אייר התשע"ד / 21.05.2014 19:48

בית משפט השלום בראשון לציון התיר לפרסם: ב.יאיר היא חברת הנדל”ן, החשודה בהלבנת הון בסכום של מעל 60 מיליון שקלים עבור ארגון הפשיעה של איציק אברג’ל.

ב.יאיר הסכימה לוותר על צו איסור הפרסום בעקבות שיחות שניהלה הערב עם רשות ניירות ערך. זאת משום שבשל צו איסור הפרסום של בית המשפט לא ניתן היה לחייב את החברה בפרסום דו”ח מיידי, או להשעות את ניירות הערך שלה ממסחר.

מב. יאיר נמסר היום: “החברה ממשיכה עבודתה כרגיל מול אלפי לקוחותיה בפרויקטים למגורים ומסחר. חברת ב.יאיר שהינה כידוע, אחת מחברות הנדל״ן הציבוריות המובילות במשק, תמשיך ותשרת נאמנה את הרוכשים ובעלי האג״ח שלה. בעתיד הקרוב יתברר שהחשדות שהועלו כנגד החברה כפי שהופיעו בכלי התקשורת השונים אין בהם ממש”.

חברת ב. יאיר הוקמה ב-1988. החברה נמצאת בשליטה משותפת של יאיר ביטון ויוסף ביטון. היא עוסקת בייזום ובנייה של פרויקטים בענף הנדל”ן בישראל, ייזום פרויקטים בחו”ל וכן הקמת מבנים לצרכי מסחר. בין הפרויקטים של החברה ישנם כמה ששווקו לציבור החרדי, כמו מתחם שרי ישראל בירושלים, ופרויקטים בבית שמש וגבעת זאב.

החברה החלה את פעילותה בירושלים ועם השנים התרחבה לבנייה בעיקר באזור ירושלים והמרכז. במהלך השנים היא בנתה אלפי יחידות דיור והונפקה בבורסה בתל אביב. כיום יש לחברה 10 פרויקטים למגורים שנמצאים בשלבי שיווק ובנייה, בהיקף של 1,044 יחידות דיור, מתוכן 750 יחידות כבר נמכרו. החברה בונה בין היתר בפרויקט משכנות האומה בירושלים, לשעבר מתחם משרד החוץ, הממוקם ליד מרכז הקונגרסים.

היום ואתמול גם נפוצו שמועות כי יזם חרדי ידוע מירושלים נחקר בפרשה. בשיחה עם חרדים10 הכחיש האיש כי נחקר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות