צפו: ‘גדר ההפרדה’ בכיתה חרדית בקמפוס של הקריה האקדמית אונו

כיתה בקמפוס החרדי של קרית אונו חולקה באמצעות קיר גבס, כדי להפריד בין התלמידים לתלמידות • המרצים נאלצים למצוא פתרונות יצירתיים כדי להגיע לשני חלקי הכיתה • הנה דוגמא
אבי כץ
י"ט כסלו התשע"ו / 30.11.2015 23:50

לאחר שללימודים בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו נרשמה כמות נמוכה של תלמידים, הוחלט כי תלמידי ותלמידות המסלול להתמחות בחשבונאות של בית הספר למינהל עסקים במוסד ילמדו בכיתה אחת.

אלא שהסטודנטים התנגדו ללימודים בכיתה משותפת לנשים ולגברים.

הפיתרון: התלמידים והתלמידות לומדים בכיתה אחת שחולקה במרכזה באמצעות קיר גבס, כאשר לכיתה יש שתי דלתות כניסה, שאחת משמשת את הגברים ואחת את הנשים.

והמרצה איפה עומד?

בתמונה שעלתה לרשת הפייסבוק, נראה המרצה רו”ח יואב פיאטקובסקי, שביקש להיות בקשר עין עם תלמידיו, עומד על שולחן הממוקם במחיצה, כדי ששני חלקי הכיתה יוכלו לראותו.

מהקרייה האקדמית אונו נמסר בתגובה: “בקרייה האקדמית אונו קיים קמפוס מעורב וקמפוס חרדי. אנו גאים בקמפוס החרדי אשר פרץ את הדרך להשכלת החרדים בישראל ומשמש כביתם של יותר ממחצית הסטודנטים החרדים.

“הלימודים בקמפוס מהווים שלב הכרחי בדרכם לשילוב משמעותי בשוק העבודה. סביבת הלימודים בקמפוס זה מותאמת לאורחות חייהם של הסטודנטים שבאים ללמוד בו. ההקפדה על הפרדה בין נשים וגברים הינה תנאי חיוני שנועד לקיומו של הקמפוס החרדי”.

קרית אונו

פייסבוק

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עיקר חסר מן הספר
    01/12/2015 15:14
    דרגונילי סוויט
  1. מדוע נרשמים פחות ופחות לאונו??