אז מי עומד מאחורי התעלול של קמפיין פרסומי לעיתון ‘המחדש’?

היום משיק משרד 'מקס דיגטל', בבעלות מיכה שולם ושמחה מרגליות, קמפיין פרסומי לעיתון 'המחדש - העיתון היומי החדש של כל הציבור החרדי' • אז מי העורך הראשי ומי "צוות הכתבים מהשורה הראשונה"? • וגולת הכותרת: מי עומד מאחוריו? • חרדים 10 עם הפרטים על התעלול הפירסומי
יוני גרין
י"ד כסלו התשע"ו / 26.11.2015 00:31

ברשתות החברתיות הופצה הערב ידיעה, כי בקרוב עומד לעלות קמפיין פרסומי לעיתון חרדי יומי חדש בשם ‘המחדש’ – “העיתון היומי החדש של כל הציבור החרדי”.

במקביל הופץ גם קישור אל דף הבית של העיתון, ובו האפשרות למלא טופס הרשמה כדי לקבל את העיתון “חודשיים במתנה”.

 בדף הבית של האתר נכתב: “עם מעל מליון איש ברחבי הארץ, זהות נפרדת ושמירה על ערכי היהדות והתורה, מאות זרמים וחסידויות, קהילות ענק בחו”ל ובכל העולם, הציבור החרדי מייצר חדשות מסביב לשעון.

“בדרך מהכולל או בתור לרופא, במשרד או בעסק, תמיד אנחנו רוצים לקרוא את החדשות ולהתעדכן בדברים החדשים של המגזר החרדי. לקרוא תוכן איכותי ללא שיוך פוליטי או תרגילים. להיחשף לחדש אבל עם פיקוח ובקרה”.

לפי המשיקים, “צוות כתבים מהשורה הראשונה, עם עורכי תוכן וחדשות מכל התחומים, עומד להביא לכם את זה, כל יום כל שבוע. כל מה שמעניין אתכם במגזר החרדי ועל המגזר החרדי. המחדש. תתחילו להנות”.

עוד כותבים: “מתוך לא מעט עיתונים שקיימים כיום, חדשים וישנים, שבועונים ויומונים. חינמונים ומקומונים, לכל קורא ממוצע די ברור – הסיקורים השונים מוטים לכיוון החצר או הזרם אליו “משתייך” העיתון. בציבור המורכב מזרמים וחצרות, מעדות ושיוכים, החדשות נראות לעיתים כאילו נלקחו מעולמות אחרים לחלוטין. 

“אבל המציאות הזו הולכת להשתנות. לראשונה, מערכת שלמה של עיתונאים ומערכות דיווח, עומדת להביא לכם הקוראים את כל מה שקורה וכל מה שחדש ישירות. בצורה מכובדת ומבוקרת, מקצועית ורהוטה, ערכית ויחודית, אך ללא השמטות ומחיקות”.

“בדקות אלה ממש”, הם מכריזים,” עמלים צוותים שלמים להדק ולשכלל את כלל החלקים השונים שהולכים להרכיב את השלם: “המחדש”. השלם שיביא לכם את החדשות בשלמות”.

אבל האם באמת עומד לצאת עיתון יומי חדש  לאור? ובכן, לא.

אנו חושפים כאן בחרדים 10 כי מדובר במתיחה.

המחדש

במהלך הערב הופצו רמזים כי אריה דרעי הוא שעומד מאחורי העיתון, אלא שלחרדים 10 נודע, כי יו”ר ש”ס היה במו”מ עם אריאל קוניק, מו”ל ‘רשת קו עיתונות’, על הפקת עיתון יומי חדש עבור ש”ס.

לדברי מקורבים, השניים כבר החליפו ניירות עמדה, ישבו גם עם עו”ד, אולם דרעי טרם קיבל החלטה. “הוא ביקש לחכות עד אחרי התקציב”.

אז מה כן? ובכן, אין עיתון חרדי יומי  חדש.

מדובר בקמפיין פירסומי שמשיקים אנשי הדיגטל מיכה שולם ושמחה מרגליות ומשרדם ‘מקס דיגטל’, באמצעותו הם מבקשים להגדיל את תקציב הפרסום שהמפרסמים מפנים אל אתרי האינטרנט החרדיים.

מטרת הקמפיין החדש היא לעורר סקרנות בקרב הקהל – בשאלה: איזה עיתון הולך לקום ומי עומד מאחוריו.

הרעיון שמאחורי הקמפיין: כל כך הרבה עיתונים חדשים יוצאים לאור, יש הצפה של עיתונות כתובה, די לפרסם שם – תעברו לדיגיטל.

שמחה מרגליות

שמחה מרגליות אומר בתגובה לחרדים 10: “מזמין העבודה עשה את כל העבודה הנדרשת והמתבקשת לקראת הקמת עיתון יומי חדש שפונה לכלל המגזר החרדי.

“אנחנו במקס דיגיטל התבקשנו להרים קמפיין בדיגיטל שיאפשר לציבור להירשם לעיתון החדש”.

• אני מבקש את תגובתך לכך שלא מדובר בעיתון חדש, אלא קמפיין שמטרתו הגדלת הפרסום באינטרנט – אתה מכחיש זאת?  מאשר?

“כתבתי לך בדיוק את התגובה שלנו. התגובה כוללת תשובה לכל מה ששאלת”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שיטה לא כ
    26/11/2015 04:05
    לא מחדש
  1. ע”מ לשלוח אלינו, ניוזלטר / מודעות פרסום / וספאם./ ושאר מרעין ובישין.

  2. חשיבה מפגרת ביותר
    26/11/2015 11:37
    יעקב
  3. כל כך הרבה אתרים חרדיים יש כבר, תעזבו את הדיגיטל ותעברו לפרינט.

  4. שיטה לא כ
    26/11/2015 11:58
    לא מחדש
  5. וכתובות מייל של קהל היעד, ולדוור להם, נויזלטר / מודעות פרסום / ספאם / ושאר מרעין בישין.