ברנע ואיילה חסון התקוטטו במזנון הכנסת – הדובר של אריה דרעי פייס

חתן פרס ישראל לתקשורת והפרשן הבכיר של ידיעות אחרונות, התעמת במזנון הכנסת עם העיתונאית שעברה לערוץ 10 • ברנע ניבל את הפה, חסון לא נשארה חייבת - ורק יועץ התקשורת ברק סרי הצליח להרגיע
אבי כץ
י"ב כסלו התשע"ו / 24.11.2015 10:54

עימות בוטה התעורר אתמול בין העיתונאית אילה חסון לבין פרשן ידיעות אחרונות נחום ברנע במזנון הכנסת.

לפי דיווח בערוץ הברנז’ה של אתר וואלה! העימות פרץ על רקע דברים שברנע כתב בידיעות אחרונות, לפיהם נתניהו שולט או מכתיב את הטון בלא מעט כלי תקשורת ו”עכשיו גם במהדורת ליל שבת של ערוץ נוסף” – כאשר בכך הוא התייחס למעבר של חסון מ’יומן’ בערוץ הראשון להגשת מהדורת ‘שישי’ בערוץ 10.

בפגישה בכנסת כינתה חסון את ברנע “חצוף” – ואמרה לו: “כנושא כליו של אולמרט, אתה לא יכול להיות מבקר תקשורת. הייתי מציעה לך לחשוב לפני שאתה מדבר”.

ברנע, בתגובה, התפרץ עליה וניבל את פיו. הוויכוח נמשך כעשר דקות, כאשר בשיאו התבטא ברנע בגסות והוסיף: “גברת חסון, קומי מכאן, אני לא רוצה שתשבי פה”.

בתגובה, אמרה חסון לברנע כי הוא אומר את הדברים הללו רק כי “יש לך בעיה עם נשים חזקות, כמו שלי יחימוביץ’. שאפרסם איך ניסית לשכנע אותי לדווח בחיוב על גבי אשכנזי?”

עד ראייה לוויכוח סיפר: “ברנע ממש השתולל. זה היה כמו שתגיד לבן אדם בוקר טוב והוא יתחיל לצרוח עליך. בשלב מסוים הם הגיעו למצב שחסון היא זאת שניסתה להרגיע אותו”.

ליד שולחן המריבה ישב גם ברק סרי, דוברו של השר אריה דרעי. לאחר הצעקות הצליח סרי להרגיע את הרוחות.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אילה חסון מעצבנת רבים עיתונאית חצר של ברק וביבי
    24/11/2015 17:56
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אין ספק שחסון עמדה לשירותם של ביברק

  2. אילה חסון מעצבנת
    24/11/2015 17:57
    יעל
  3. משרתת שני אדונים.