באל”ה מסכמים פעילות צבעונית: החרדים הגבירו המיחזור ב-4.3% ברבעון השלישי

אלעד היא העיר בה נמדד הגידול הגבוה ביותר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד: הגבירה את מיחזור בקבוקי המשקה המשפחתיים ב 95% • וכמה טון בקבוקים מיחזרו בבני ברק, ביתר עלית ומודיעין עלית?
תמי גיל
ז' כסלו התשע"ו / 19.11.2015 00:52

תאגיד אל”ה, העוסק בהטמעת המחזור בציבור הישראלי, כולל במגזר החרדי, מסכם רבעון פורח, אשר בסיומו הוכפלה כמות המחזור גם בערים החרדיות.

בתום הרבעון השלישי של שנת 2015 התקין התאגיד 912 מחזוריות, אשר מצטרפות לעשרות אלפי המחזוריות שהותקנו משנת 2010, השנה בה נכנס תיקון החוק לתקפו.

בסך הכל פרוסות כיום ברחבי הארץ מעל 21,000 מחזוריות.

הציבור החרדי הגביר את המיחזור ב 4.3% בתום הרבעון השלישי של שנת 2015, לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

הרשויות החרדיות, שהובילו במחזור בקבוקי משקה משפחתיים בתום רבעון זה, הן: בני ברק שמחזרה כ-110 טון בקבוקים, מודיעין עילית שמחזרה 13.6 טון, אלעד עם 13 טון, ביתר עילית עם 11.5 טון בקבוקי פלסטיק, כפר חבד עם 4.58 טון וקריית יערים עם 4.4 טון בקבוקים שמלאו את מחזוריות אל”ה וקדמו את איכות הסביבה באיזור.

במהלך הרבעון השלישי של שנת 2015 ( יולי, אוגוסט וספטמבר) העלה התאגיד במגזר הכללי קמפיין המשך ל”בקבוקים לא נופלים בפח רק במחזורית”.

במגזר החרדי קיבל הקמפיין חשיפה יפה בתכנית “הקול הבא” של רדיו ‘קול חי’, תחנת הרדיו של הציבור החרדי.

בתקופה זו זכה הציבור החרדי בקמפיין ייחודי ומלהיב ‘ממחזרים וזוכים’, אשר שילב פעילות פרסומית, יחסי ציבור ופעילות שטח.

בקמפיין שנערך בערים ושכונות חרדיות ברחבי הארץ התבקשו התושבים להשליך בקבוקי משקה משפחתיים ריקים, מסומנים במספר הטלפון למחזורית הקרובה למקום מגוריהם.

במהלך הקמפיין ( יולי+ אוגוסט), נאספו מידי שבוע בקבוקים נושאי מספרי טלפון והוגרלו אופנים ותלושי קנית ספרים.

בתום הפעילות הוכרזה העיר בה נמדד הגידול הגבוה ביותר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ( יולי+ אוגוסט 2015, אל מול יולי+ אוגוסט 2014) – העיר אלעד, שהגבירה את מיחזור בקבוקי המשקה המשפחתיים ב 95%!

הזכייה של העיר הביאה לילדי העיר פעילות סוכות מלהיבה שכללה לונה פארק + מתקנים מתנפחים. החגיגה, אשר קבלה את חסות העירייה, נערכה בפארק העירוני באלעד.

המחזוריות המוצבות על ידי אל”ה מיוצרות בשני דגמים עיקריים: עץ ירוק ופרחים.

התאגיד מפעיל צוות הקמה הפועל מול הרשויות והמועצות, קבלני הפינוי ומפעלי הייצור, כדי לתת מענה לפריסת המיחזוריות לטובת הציבור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות