משפחה חרדית ניצלה מלינץ’ של בדואים: “ראינו מוות מול העיניים”

שלוחי חב"ד ניצלו ממארב של פורעים בדואים בנגב • "הם הגיעו מהחולות במהירות וניסו להתנגש בנו. אחד מהם נטל אבן ענקית וניסה לשבור את החלון" • האישה משחזרת את רגעי האימה
יוני גרין
כ' אייר התשע"ד / 20.05.2014 16:05

ניצלו בנס:  בני זוג, שלוחי חב”ד לאחת הערים המבודדות בנגב, ניצלו אמש (שני) בנס מלינץ’ שביקשו לבצע בהם, לדבריהם, פורעים בדואים.

“עצרנו לרגע ליד החולות ואז הם הגיעו פתאום”, שחזרה האישה את שאירע לאתר שטורעם.נט. “רכב גדול, בלי אורות. כשראיתי שהם דוהרים לכיווננו, הבנתי שזה משהו בעייתי, סגרתי מיד את הרכב ועד שסגרתי את הדלת, הם עצרו את הרכב שלהם בחריקה ליד הרכב שלי, כשהם חוסמים אותי. אחד מהם קפץ והחל לצרוח צרחות אימים”.

בשלב הזה ג’ הבין שמדובר בבדואים ושמסוכן להמשיך להישאר במקום. הבעיה הייתה שרכבו נחסם באמצעות הרכב של הבדואים. הדרך היחידה למוצא מהסכנה הייתה נסיעה לאחור.

“בשלב הזה הוא לקח אבן גדולה ובא לשבור לי את החלון, אך נסעתי רוורס במהירות גדולה והוא ניסה להשליך את האבן על הרכב, אך לא הצליח. כמובן שלא יכולתי לנסוע קדימה, בגלל שהוא חסם אותי וכך גם משמאל. מה שעשיתי זה ששברתי את ההגה ימינה ונתתי רוורס, כשאותו בדואי שקפץ ראשון שוב החזיק אבן בידיו, והדבר היחיד שנותר לי זה לעקוף אותו מימין במהירות רבה”.

במהלך ניסיון המנוסה, נפגעה המכונית של השלוחים מרכבם של הבדואים. “זה היה ניסים של ממש שהקב”ה הכניס לראש נהג הרכב שלהם לנסות לחסום אותי גם כשאני עושה רוורס, כי זה הדבר היחיד שאיפשר לי פתח מילוט מצד ימין”.

אלא שגם אז הסיפור לא נגמר. הרכב ובו הבדואים החל לדלוק בנסיעה מהירה אחר רכבם. “צלצלתי למשטרה ורק אחרי שמונה דקות בערך פגשה בנו ניידת, שנסעה לכיוון מקום האירוע בכדי לסרוק את האזור”.

“ראינו את המוות מול העיניים ואת האמוק שלהם מצד שני”, מסכמת רעייתו של השליח. “ניצלנו בנס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות