אחרי 23 שנים: העיתונאית איילה חסון עוברת מערוץ 1 לערוץ 10

חסון, ראש חטיבת החדשות של ערוץ 1 ומגישת התוכנית 'יומן', תעבור לשמש כפרשנית בחדשות 10 ותגיש את התוכנית 'שישי' בערוץ 10 • מנכ"ל חדשות 10: "סמל לעיקשות עיתונאית בלתי מתפשרת"
אבי כץ
ה' כסלו התשע"ו / 17.11.2015 13:52

העיתונאית אילה חסון, ראש חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, מצטרפת לחדשות 10 ותגיש את התוכנית ‘שישי’ בערב שבת ותשמש כפרשנית חברת החדשות של הערוץ.

חסון שימשה בתחילת דרכה ככתבת לענייני משפט ומשטרה בערוץ הראשון, לאחר מכן מונתה לתפקיד הכתבת הפוליטית של הערוץ, ובשנים האחרונות מילאה את תפקיד הכתבת והפרשנית המדינית.

בשעתו חשפה את פרשת בראון-חברון, שטלטלה את הפוליטיקה הישראלית בימי כהונתו הראשונה של בנימין נתניהו.

משנת 2008 מגישה חסון את התוכנית ‘יומן’, משדר סיכום חדשות השבוע, התכנית הנצפית ביותר בערוץ הראשון, וכן מגישה בימי חמישי את התכנית ‘הכול דיבורים’ ברשת ב’. באוגוסט 2014 מונתה חסון למנהלת בפועל של חטיבת החדשות של הערוץ הראשון.

חסון תחליף בקרוב את העיתונאים טלי מורנו ואלון בן-דוד, שמגישים זה קרוב לשלוש שנים את התכנית ‘שישי’.

בן-דוד, הפרשן לענייני ביטחון של חדשות 10, צפוי בנוסף לתפקידו להגיש בקרוב תכניות חדשות בחברה ולעסוק ביצירת כתבות דוקומנטריות. מורנו תמשיך בהגשת המהדורה המרכזית.

גולן יוכפז, מנכ”ל חדשות 10: “אילה חסון היא מהעיתונאים האמיצים בישראל, סמל לעיקשות עיתונאית בלתי מתפשרת. ביכולותיה הצליחה אילה לחולל שינויים בסדר היום הישראלי, ובעיקר הצליחה להביא לשינוי בדרך שבה ניתן לשדר חדשות בישראל – תוך הצגת עמדה נחרצת ומנומקת, לעיתים גם כזו שלא פשוט לקבלה, המונחת על בסיס עיתונאי-ראייתי מוצק כבטון”.

איילה חסון: “אני שמחה ונרגשת להצטרף אל חדשות 10 ולעבוד לצד אנשי חדשות מהמקצועיים והאיכותיים ביותר בישראל, כל זה לצד העצב על סיום פרק משמעותי בחיי המקצועיים, פרידה ממקום שהיה בעבורי בית שני, עם חברים ואנשים היקרים לי מאוד”.

לעובדי הערוץ הראשון כתבה:

איילה חסון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות