מנהל המאבק של ‘הפלג הירושלמי’ הכריז: מפסיקים להטריד מפרסמים

לאחר שנתיים של הטרדת חברות במשק ומשרדי פרסום מצד גורמים המשתייכים, לכאורה, ל'פלג הירושלמי' ומזוהים עם ביטאון 'הפלס', מודיע מוביל המאבק: "מהיום יהיה פסק זמן" • הסכם מול משרדי הפרסום החרדיים, ניסיון לשנות תדמית או עצה של עורכי הדין?
יוסף גרינבוים
כ"ח חשון התשע"ו / 10.11.2015 11:04

אברהם טריגר, מפעיל קו המאבק למען עיתון ‘הפלס’, הודיע אמש כי הוחלט להפסיק את כל פעולות המחאה, בשל חרם הפרסום נגד ביטאון ‘הפלג הירושלמי’.

בהודעה למאזיני ‘קו המאבק’ שהוא מפעיל, אומר טריגר כי הטרדות חברות מסחריות כמו גם משרדי פרסום יופסקו באופן זמני. הוא מביע את תקוותו כי הדבר יישאר כך באופן קבוע.

בכך מציג טריגר שינוי מגמה מההתנהלות בה נקט בשנים האחרונות.

בהודעתו אומר טריגר: “קרוב לשנתיים שמוקד המאבק פעיל בנחישות ללא מורא וללא פחד וכל ההפרעות והניסיונות הנאלחים, כמו הצקות והטרדות ומעצרים באישון ליל, ברוך השם לא חדל יום אחד מוקד המאבק מלפעול, וכולם רואים את האדמה החרוכה של המדיה הפרסומית.

“מהפיכה חלה בכל המפרסמים, הם נוטשים כי הם מבינים שהם לא יכולים לפרסם באופן שווה. כעת, כשהאדמה חרוכה, חייבים לנסות דרכים אחרות בשבירת החרם שיצרו משרדי הפרסום עם אותם חברות מסחריות.

“לכן לאחר מחשבה רבה ועיון והתייעצות מרובה ושקילת הדברים, הוחלט לקחת פסק זמן, להפסיק את כל פעילות המחאה מכל סוג שהוא למשך פסק זמן של בדיקת המשק והמדיה הפרסומית.. כדי לנסות את הדרכים הקיימות ולפרוץ את אותו חרם פרסומי”.

הוא מוסיף: “אף אחד לא נטש את המאבק אך תמיד יש לנסות דרכים נוספות.. לא מחולשה ולא מרפיון מודיעים אנו את ההודעה הזאת. עדיין באופן ברור באנו להודיע את הפסקת המאבק באופן זמני לבדיקת ניסיונות נוספים.. מהיום ואילך יהיה פסק זמן וששום בן תורה לא יטול את הדין לעצמו”.

לפי שעה טרם ברור מה עומד מאחורי ההחלטה להפסיק את ההטרדות  – החלטה טקטית כדי לשפר את תדמית ‘הפלג הירושלמי’ או בסיכום עם משרדי פרסום, החוששים כי המשך ההטרדות של חברות במשק פוגע בשוק הפרסום החרדי, לאחר שמספר חברות החליטו להימנע מפרסום במגזר החרדי.

עם זאת, יתכן כי המהלך מתבצע בעצת עורכי דינו של טריגר, בתקווה כי בית המשפט יתחשב בעובדה שההטרדות הופסקו ויתחשב בכך.

טריגר, ולצידו עוד כ-20 אברכים, נעצרו בשנה שעברה על ידי המשטרה לפנות בוקר, בעקבות תלונות של ראשי חברות במשק על הטרדות. העצורים שוחררו. נגד טריגר הוגש כתב אישום. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבעיות בהטרדות
    10/11/2015 13:26
    חומר למחשבה
  1. 1.הונאת דברים – בכלל זה כל גרימת צער
    2.קו הטלפון של המפרסמים נועד לשרת לקוחות, מפריע לעובד בעבודתו קרוב לגזל (אם לא גזל)
    3. חילול ה’
    4. ביטול תורה של המטריד
    5.אם רוצים שיפרסמו אצלם ובגלל זה מטרידים איסור של לא תחמוד במפציר הרבה
    6.אם רוצים שלא יפרסמו אצל המתחרה גרימת נזק לעיתון המתחרה