כבוד: ‘וולדורף אסטוריה’ בירושלים נבחר בין 10 המלונות הטובים בעולם

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים נבחר על-ידי מגזין התיירות Condé Nast Traveller, במקום השביעי מבין מאה המלונות הכי טובים בעולם בשנת 2015 • המלון גם זכה במקום הראשון בקטגוריית המזרח התיכון • ואיפה המלון הכי טוב בעולם?
יוני גרין
ח' חשון התשע"ו / 21.10.2015 14:09

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים נבחר על-ידי מגזין התיירות Condé Nast Traveller בין עשרת המלונות הטובים בעולם ב-2015.

לפי דיווח של זיו ריינשטיין באתר walla, המלון הישראלי, שנפתח רק לפני כשנה וחצי –  לאחר השקעה של 150 מיליון דולרים, ונבנה על בסיס מלון פאלאס העתיק מ-1929 – דורג במקום השביעי והמכובד עם ציון של 97.500.

בכל שנה עורך מגזין התיירות את תחרות בחירת המלונות הטובים בעולם, כשהשנה השתתפו בדירוג 128 אלף גולשים שסיפקו עשרות אלפי ביקורות, שעזרו ליצור את רשימת מאה המלונות הטובים בעולם, כמו גם את רשימת המלונות הטובים בכל אזור ואזור.

וולדורף אסטוריה נבחר גם כמלון הטוב ביותר בקטגוריית המזרח התיכון. הוא זכה לניקוד הגבוה ביותר מבין כל המלונות בקטגוריה זו, כשאת המקום השני תפס מלון “ג’ומירה מינה א-סאלאם” בדובאי שבאיחוד האמירויות הערביות, שקיבל ציון של 94.345, ואחריו מלון נוסף באיחוד האמירויות, הפעם באבו-דאבי – “שנגרילה קאריית אל ברי”, עם ציון של 91.667.

וולדורף אסטוריה

איחוד האמירויות הערביות הכניסה בסך הכל שישה מלונות זוכים לעשרת המקומות הראשונים בקטגוריה זו, ישראל שלושה ועומאן מלון אחד.

שני המלונות הישראליים הנוספים שדורגו בעשירייה הראשונה  בקטגוריית המזרח התיכון, הם מלון ממילא ומלון המלך דוד בירושלים.

מלון ממילא דורג במקום השישי עם ציון של 88.696, ואילו מלון המלד דוד דורג במקום השמיני עם ציון של 87.778. מלון מצודת דוד הירושלמי מוקם במקום ה-15 עם ציון של 82.667.

וולדורף אסטוריה

ומיהו המלון הטוב ביותר בעולם?

בקטגוריית ‘המלון הטוב בעולם’ זכה מלון סיגיטה גרומטי שבשמורת הסרנגטי בטנזניה שבמזרח אפריקה, עם ציון של 99.745.

וולדורף אסטוריה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות