מחר דיון בבית המשפט העליון: האם לאשר לרב פינטו להישאר בניו יורק?

חסידיו של הרב יאשיהו פינטו, שלא חזר לארץ במועד שקבע בית המשפט העליון, הכריזו על יום צום ותפילה משום שלדבריהם הוא נתון בסכנת חיים ומאושפז בבית חולים • מחר יתקיים דיון בבית משפט העליון בבקשתו להאריך את שהותו בארה"ב, למרות שחלף המועד בו היה אמור לשוב ארצה
נחמן גור
ו' חשון התשע"ו / 19.10.2015 10:54

מה מצבו הרפואי של הרב יאשיהו פינטו?

חסידיו הכריזו היום (שני) על יום צום ותפילה למען החלמתו, משום שלדבריהם הוא “זקוק לחסדי שמיים כדי לצאת מסכנת החיים שבה הוא מצוי”, לאחר שחלה הידרדרות חמורה במצבו.

העיתונאי יקי אדמקר מאתר וואלה!NEWS מפרסם היום תיעוד של הרב פינטו בבית החולים בניו יורק בו הוא נראה שוכב במיטתו, מחובר למכשור רפואי – ועיניו עצומות.

“לצערנו, בחודשיים האחרונים מצבו של הרב הורע מאוד בגלל השיהוי בטיפול הרפואי”, סיפר אחד מחסידיו לאדמקר. “המחלה הארורה התפשטה בגופו”.

הרב פינטו, הממתין להכרעה בערעור שהגיש על עונש של שנת מאסר שנגזר עליו בגין הודאתו במתן שוחד ובשיבוש מהלכי משפט, טס לניו יורק לאחר שקיבל אישור משופטת בית המשפט העליון ענת ברון, במיוחד על מנת לקבל טיפול במחלת הסרטן.

בבית המשפט העליון צפוי להתקיים מחר (שלישי) דיון בבקשתו של הרב פינטו להאריך את שהותו בארצות הברית, לצורך המשך הטיפול הרפואי.

זאת לאחר שמועד חזרתו המקורי חל בסוף השבוע שעבר.

על מנת להבטיח את חזרתו לארץ הפקיד הרב פינטו ערבות של שלושה מיליון שקלים.

לפי הדיווח ב-וואלה!NEWS, בפרקליטות ידרשו במהלך הדיון לקבוע כי על פינטו לשוב לישראל, מאחר שמלכתחילה התנגדו לנסיעתו מחשש כי ינסה להימלט מריצוי עונשו.

הדיון בערעור בעונשו של הרב פינטו אמור להתקיים ב-16 בנובמבר.

הרב יאשיהו פינטו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות