טעות קשה: ‘המחבל’ השני, אריתראי שזוהה בטעות כמפגע

הלחץ הגדול נותן את אותותיו: אנשי הביטחון יורים בטעות באזרח זר, אריתראי, שזוהה בטעות על ידם כמחבל נוסף • מפקד המחוז הדרומי: "איננו יודעים עדיין את זהותו של הנתין הזר, אנו עורכים בדיקות עם כל המערכות"
אליעזר היון
ו' חשון התשע"ו / 18.10.2015 22:00

טעות איומה בזיהוי: במשטרת באר שבע מאשרת כי אחד משני הגברים שנורו, לאחר שזוהו כמחבלים, לא היה אלא עובד זר שנתפס בטעות כמחבל על ידי אנשי הביטחון.

בסרטון שפורסם באמצעי התקשורת נראים אזרחים המנסים להימלט, וגבר נוסף שזוחל בעקבותיהם. אנשי הביטחון חושדים כי מדובר במחבל ויורים בו.

מאוחר יותר התברר כי מדובר בנתין זר, אריתראי, שבשל מראהו הכהה נתפס על ידי אנשי הביטחון כמפגע.

הנתין הזר, נפצע באורח קשה ונלקח לבית החולים. בני משפחתו הגיעו לתחנת המשטרה, וחבריו הגיעו למתחם התחנה המרכזית, ונחקרים על ידי השוטרים.

מפקד מחוז הדרומי יורם הלוי אישר כי על פי התחקיר הראשוני, נכנס מחבל בודד חמוש לתחנה המרכזית וביצע ירי הפוגע בחייל והורג אותו. המחבל מצליח לחטוף את נשקו של החייל וממשיך במסע הירי. כוחות הביטחון מגיעים במהירות למקום, מצליחים לחתור למגע, ולחסל אותו. בכליו נמצאים אקדח ותחמושת וסכין.

“מוקדם מידי מלדבר על מחדלים”, אמר הלוי, “אנחנו נמצאים בכל מקום, התגובות מהירות, והוא מנוטרל במהירות על ידי כוחות הביטחון”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה
    19/10/2015 01:50
    ליאוא
  1. תתביישו חלאות אם לא הייתם חייבים להשמע לחוק במדינה כמו בשטחים אתם הייתם מקיימים לינצ׳ים כמו הלינץ׳ ברמאללה כל פעם שהייתם מנסים לקחת את החוק לידיים , כמה אכזריות ימנים קיצוניים חיות בדיוק כמוהם.