כבר לא בודד: מאות ליוו את הנרצח משכונת ארמון הנציב

הקדוש אלון גובברג הי"ד שנרצח ביום שלישי באוטובוס בשכונת ארמון הנציב הובא למנוחות בלוויה בה השתתפו מאות איש - בהם רבה של ירושלים וראש ישיבת מרכז הרב • "האויבים שלנו דואגים להכיר בינינו. אמרו לנו שאין לך משפחה, אבל יש לך משפחה"
אליעזר היון
ב' חשון התשע"ו / 14.10.2015 21:52

כבר לא בודד: מאות בני אדם השתתפו אחר הצהרים  (רביעי) בהלוויתו של הקדוש אלון גובברג הי”ד, הנרצח הבודד מהפיגוע בארמון הנציב אתמול, ובהם רבה של העיר ירושלים, הגאון רבי אריה שטרן, וראש ישיבת מרכז הרב, הגאון רבי יעקב שפירא.

פענוח זהותו של גובברג התעכבה בשל העובדה כי הוא היה אדם בודד ואיש לא הגיע לחפש אחריו.

אחרי פרסום זהותו של גובברג קראו רבים ברשתות החברתיות להשתתף בהלוויה ולחלוק לו כבוד אחרון, בשל היעדר הקרובים. בקהל בלטה נוכחותם של צעירים ובני נוער שנענו לפנייה הנרגשת ברשתות החברתיות.

 בלוויה השתתפה גם אמו של גובברב, השוהה בבית אבות בשכונה, כשהיא בוכה וצועקת ברוסית: “הילד שלי”.

בין המספידים היה הרב גולן כהן גבאי – שאמר: “איך אפשר להספיד אדם שלא מכירים? האויבים שלנו דואגים להכיר בינינו. אמרו לנו שאין לך משפחה, אבל יש לך משפחה – עם ישראל. זכית להיות קדוש. היית כל עולמה של אמך. אנחנו נחבק אותה”.

הרב גולן גבאי היה האיש שחסם במכוניתו את המחבלים, כאשר ניסו לחטוף את האוטובוס, עד שחוסלו על ידי כח מג”ב.

יו”ר זק”א, יהודה משי זהב, הוציא הבוקר קריאה לבוא ולהשתתף בהלוויה: “חרף הכאב, אנחנו שמחים לראות את האחדות של עם ישראל, ואת כל האנשים שבאו לכאן למרות שלא הכירו את הנפטר”, אמר.

הנרצח אלון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות