אלפים בהקפות שניות מול ביתו של נתניהו: “די! לא ניתן לטרור להמשיך”

אלפים התכנסו לעצרת מחאה והקפות שניות מול ביתו של ראש הממשלה במחאה על פיגועי הטרור • השר יריב לוין: "אנחנו כאן כדי לחזק את הממשלה לעשות את הדברים שכולנו מאמינים בהם"
אליעזר היון
כ"ג תשרי התשע"ו / 06.10.2015 00:01

הקפות שניות ומחאה מול בית ראש הממשלה: אלפים השתתפו אמש (מוצאי חג שמחת תורה) בעצרת מחאה והקפות שניות מול ביתו של ראש הממשלה.

במקביל, כ-300 בני אדם הפגינו בצומת בית פוריק שליד שכם, שם נרצחו ביום חמישי נעמה ואיתם הנקין, וקיימו במקום הקפות שניות.

באירוע מול בית ראש הממשלה השתתפו שרי הליכוד יריב לוין וחיים כץ, ח”כ אורן חזן,  וראשי מועצות ביהודה ושומרון.

“באנו לכאן לצעוק ‘די! די!’ לא הלכנו לאובמה או לאיחוד האירופי. באנו לכאן כי ראש הממשלה הוא אחראי”, אמר ראש מועצת שומרון יוסי דגן. “מה שהיה לא יהיה יותר. לא ניתן לטרור להמשיך”.

לקול קריאות “מוות לערבים”, אמר דגן: “אנחנו מאחלים חיים, בניה והתיישבות. נמאס לנו מדיבורים אנחנו רוצים מעשים. אנחנו עומדים כאן ודורשים מנתניהו ביטחון. את אויבי ישראל צריך לרדוף ולפגוע בתשתיות הטרור. להקים ישובים חדשים ביו”ש ובניה בירושלים. לבנות ישוב חדש בין איתמר לאלון מורה”.

דגן הכריז כי הוא ישאר מול ביתו של ראש הממשלה: “אני נשאר כאן במדרכה ליד בית ראש הממשלה עד שנראה שינוי, ואני קורא לכולם להצטרף אלי. אנחנו מאמינים וחזקים”.

שר התיירות יריב לוין הגן על נתניהו: “קראתי בדרכי לכאן שזו עצרת נגד ראש הממשלה. צר לי לאכזב את מי שקיווה שכך יהיה. אנחנו כאן כדי לחזק את הממשלה לעשות את הדברים שכולנו מאמינים בהם”.

הוא הוסיף: “אני מצפה ומייחל לשמוע עוד הלילה על אישורן של תב”עות (תוכנית בניין עיר) שיעזרו לנו לנצח את הטרור בדרך הכי יהודית – של בנייה, התחדשות וצמיחה”.

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי, הקשה בנאומו: “האם כשאדל (בניטה) רצה עם סכין בגב ושום ערבי לא עזר לה, זה מפגע בודד? כשילדים זורקים אבנים ובקת”בים זה מפגע בודד? אדוני ראש הממשלה, ואני מצטט אותך – ‘מה שהולך כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז – זה ברווז’. מאות ואלפים תומכים בטרור. הם אויבים ובאויבים חייבים להילחם”.

הקפות שניות מול בית נתניהו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות