מארק צוקרברג חשף: בקרוב פייסבוק תוסיף “דיסלייק”

מייסד הרשת החברתית הגדולה בעולם חשף: המשתמשים יוכלו מקרוב לסמן גם פוסטים שגרמו להם לעצב, ולא רק את הסטטוסים שאהבו: "אנחנו עובדים על זה ומקדמים את זה"
אבי כץ
ג' תשרי התשע"ו / 16.09.2015 01:35

מארק צוקרברג, מייסד הרשת החברתית הגדולה בעולם, חשף אמש (שלישי) כי פייסבוק מפתחת כפתור נוסף באמצעותו גולשים יוכלו להגיב בצורה מגוונת יותר: למשל, גם ב”דיסלייק” (לא אהבתי) לפוסטים.

צוקרברג ערך במטה החברה בקליפורניה אירוע ‘שאלות ותשובות’ עם גולשים, ואמר להם כי במהלך השנים, הבינו מנהלי פייסבוק כי הגולשים מבקשים להביע רגשות נוספים מלבד אלו שמביע כפתור ה”לייק”.

הוא ציין את משבר הפליטים באירופה כדוגמה למצב שבו הגולשים ביקשו להביע את העצב שחשו למראה תמונות קשות המתארות את הסבל האנושי שעברו המהגרים, כמו גם מצב שבו מועלים פוסטים על קרובי משפחה שמתו. “במקרה כזה”, אמר צוקרברג, “המילה ‘לייק’ לא מייצגת את מה שהגולשים מרגישים.

“”זה חשוב לתת לגולשים כמה אופציות, מלבד כפתור ‘לייק’, כדי לעזור להם לבטא את האמפתיה והסימפטיה. לא כל רגע הוא רגע טוב”, הוסיף.

בנוגע למועד שבו יושק הפיצ’ר החדש, אמר צוקרברג כי הדבר עשוי לקחת זמן. “אני חושב שאנשים מצפים לכפתור הזה כבר שנים. היום אני יכול לומר שאנחנו עובדים על זה ומקדמים את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות