דרמה בשחקים: אשה איימה להפיל מטוס בשל התנכלות לחתולה

הסיפור המוזר והאמיתי הזה התרחש בטיסה שההמריאה מלאס וגאס לפרנקפורט: אשה שהחתול האישי שלה נלקח על ידי צוות המטוס לאחזקה בחדר השירותים, איימה כי היא משתייכת לארגון 'מאפיה' בינלאומי שיפיל את המטוס • הטייסים לא צחקו - ושני מטוסי קרב ליוו את הנחיתה
אליעזר היון
י"ט אלול התשע"ה / 03.09.2015 12:46

למה נאלצו שני מטוסי קרב ללוות מטוס נוסעים מלאס וגאס לפרנקפורט? ובכן, התשובה הלא תיאמן היא בגלל… נוסעת שאיימה להפיל את המטוס בשל היחס של הדיילים לחתול הבית שלה.

הסיפור המוזר הזה התרחש בטיסה של חברת קונדור איירליינס, חברת תעופה גרמנית, מלאס וגאס לפרנקפורט. אחת מהנוסעות הכניסה את החתול שלה, מבלי להודיע לצוות המטוס, אל תוך התיק האישי.

במהלך הטיסה, כדרכם של חתולים, העדיפה חיית המחמד הקטנה לצאת מן התיק, וצוות המטוס שהוזעק על ידי הנוסעים האחרים, הודיעו לאשה כי החתול ימתין בשירותים עד לנחיתה, זאת לאחר שהיא לא החזיקה ברשותה כלוב מיוחד לשימוש במטוסים.

ההודעה לא מצאה חן בעיני בעלת החתול והיא הכתה את אחת הדיילות באגרוף בפניה, והכריזה כי היא מתכוננת להפיל את המטוס.

האשה לא רק איימה שתפיל את המטוס, אלא הוסיפה שהיא שייכת ל’מאפיה’ בינלאומית, העוקבת אחרי הטיסה, וביכולתה להפיל את המטוס בכל רגע נתון.

הטייסים מתברר, לא צחקו לשמע האיומים המוזרים, ומיהרו להזעיק את רשויות שדות התעופה האמריקנים ואלו שלחו שני מטוסי F16 שליוו את המטוס עד לנחיתתו בארה”ב.

עם הנחיתה, נלקחה האשה לחקירה במשרדי ה-FBI.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות