חדו”ש: “היה ברור שאגו”י לא תעזוב את סיר הבשר לטובת ערכים”

מנכ"ל עמותת חדו"ש לחופש דת ושיוויון על החלטת 'המועצת': "אם האידאולוגיה היתה באמת במקום הראשון באגודת ישראל היא היתה פורשת, ונמנעת משותפות במיליארדי העבירות על ההלכה שמבצעת ממשלת ישראל"
י"ב אלול התשע"ה / 27.08.2015 18:59

בעמותת חדו”ש מאוכזבים – וזועמים: מנכ”ל עמותת חדו”ש לחופש דת ושיוויון, אורי רגב, פרסם הערב תגובה זועמת על החלטת מועצת גדולי התורה של אגודתך ישראל לאשר ליעקב ליצמן לכהן כשר הבריאות. לדבריו, מביך ומביש ש”מפלגה ששותפה בקואליציה נזקקה להוראה מבג”צ כדי שתסכים שחבר כנסת מטעמה יכהן כשר”.

רגב טוען עוד, כי “אם האידאולוגיה היתה באמת במקום הראשון באגודת ישראל היא היתה פורשת מהממשלה ונמנעת משותפות במיליארדי העבירות על ההלכה שמבצעת ממשלת ישראל.

“בפועל המיליארדים שבאמת מעניינים את המפלגה הם מיליארדי שקלים לישיבות, לאברכים ולמוסדות מקורבים”, הוא קובע – ומוסיף: “לכן היה ברור שהמפלגה לא תעזוב את סיר הבשר הקואליציוני לטובת נאמנות לערכים באופוזיציה”.

רגב תקף גם הסיעות החברות בקואליציה: “המצב בו מפלגות לאומיות כמו הליכוד והבית היהודי רואות במפלגה אנטי ציוניות כמו יהדות התורה שותפה טבעית הוא בלתי טבעי עד כדי סטייה פוליטית. ליצמן, גפני וחבריהם הם שותפים טבעיים להשתמטות משירות צבאי, לחבלה בכלכלה, לחינוך הילדים לבורות ולכפיה דתית. מצער שחברות הקואליציה חיות כל כך נוח עם השותפות הזאת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות