החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

לראשונה בישראל - מרכז ייחודי להתאמת מולטיפוקל, במחירים אטרקטיביים • שתי חנויות Mekimi חדשות בסנטר 1 בירושלים • סקאל טויס מציגה את צעצוע ההתפתחות הפופולארי: הכלבלב הנבון • חברת רהיטי דורון נכנסת לראשונה לתחום ארונות הזזה לחדרי ההורים
תמי גיל
ט"ו אלול התשע"ה / 30.08.2015 09:13

 שיווק, צרכנותגרוש מחורר לראשונה בישראל – מרכז ייחודי להתאמת מולטיפוקל.

משקפי מולטיפוקל המיועדים לקרוב ולרחוק בעדשה אחת יקרים מאד ודורשים תקופת הסתגלות. המרכז החדש מסיר את שני המכשולים על ידי מכשור חדיש ומתקדם ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

מרכז המולטיפוקל של אופטיסטור כולל ציוד בדיקה ייחודי מסוגו וכולל מערכת הדמיה באמצעותה האופטומטריסט והלקוח יכולים “להסתכל” ביחד דרך עדשת מולטיפוקל ולקבל הדמיה של שימוש במשקפי מולטיפוקל לפני הקניה.

התוצאה היא אחריות מוחלטת להסתגלות.

מחיר העדשות הוא מהטובים בישראל לכל המותגים וביניהם , Zeiss, Rodenstock Essilor, Optimize, Shamir, ועוד.

במרכז ניתן לקבל עדשות מולטיפוקל באיכות גבוהה החל מ-490 ₪ כולל ציפויים. כתובת : דיזינגוף 281, תל אביב.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר שתי חנויות Mekimi חדשות בסנטר 1 בירושלים.

חנות ראשונה מסוגה ברשת ובעיצוב שונה ומיוחד נפתחה בימים אלה בסנטר 1 בירושלים Teen & accessories – חנות נוספת שנפתחה במקביל תשמש חנות דגל לנשים ומשתרעת על שטח של 250 מ”ר.

בחנויות ניתן לפגוש קולקציה נוצצת וחדשה, מוקפדת ומאופיינת בדגמים קלאסיים עם טוויסט אופנתי. הפריטים מיוצרים מבדים איכותיים ומשלבים בין אופנה רכה העשויה מבדים כגון סאטן, תחרה ועוד, לבין בדים טרנדיים ועכשוויים, בדי ברוקד ובדי רשת מודפסים.

המעצבות של Mekimi יצרו קולקציה מרשימה ומרהיבה של מאות פריטי אקססוריז מודולאריים להשלמת האאוטפיט בהשראת טרנדים חובקי עולם.

האקססוריז מכל הסוגים: אלגנט, בוהו שיק, רטרו ועוד, שמתאימים לכל בגד ויוצרים טוטאל לוק מרשים מבלי צורך להתרוצץ. במקימי מוכיחים אמת קטנה ויפה – לאופנה הצנועה יש בהחלט מה להציע…מי שחתומות על הלוק הטרנדי והצנוע הן צמד המעצבות שי-לי הלאלי כהן ורחל זילברליכט שיוצרות קולקציות מרהיבות וטרנדיות, המתאימות את עצמן למיטב הטרנדים המובילים בעולם.

כמו כל כניסה לסניפי Mekimi ברחבי הארץ, תספקנה החנויות החדשות בסנטר 1 חוויית קנייה וארומה חזקה של ניחוח השופינג בחו”ל. עיצוב בלתי שגרתי ומהנה (צילום: מירי שמענוביץ).

 גרוש מחורר שיווק, צרכנותחברת הצעצועים סקאל טויס – היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, המשווקת משחקים האהובים על הילדים, של המותגים הכי נחשקים: ברבי, דיסני, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד… מציגה את צעצוע ההתפתחות הפופולארי – הכלבלב הנבון.

הכלבלב הנבון, מבית פישר פרייס, הינו משחק התפתחותי מוסיקלי מסדרת “צחק ולמד”. הכלבלב הנבון הוא למעשה בובת כלבלב רכה וחמודה השרה, מדברת, צוחקת ומדקלמת. על הבובה כתובים שמות אברי הגוף.

הכלבלב הנבון בעל שלושה שלבי לימוד המתאימים להתפתחות התינוק. השלב הראשון הוא למידה: לוחצים על אברי הגוף השונים ולומדים את שמם ואת הצבעים השונים, מספרים ואותיות. השלב השני משחקים ושירים: לוחצים על אברי הגוף השונים, משחקים ושרים יחד עם מנגינות מוכרות והשלב השלישי הינו משחקי דמיון והחלפת תפקידים המציגים שירים ומנגינות כמו גם אמרות וביטויים.

הבובה פרוותית ונעימה ומהווה מעין חבר שתוך כדי משחק מעשירה ומלמדת את השפה.

ניתן להשיג בעברית-אנגלית וערבית-אנגלית. טווח גילאים: 6 חודשים ועד גיל 36 חודשים. מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪ (צילום: יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת גלי יוצאת במבצע סוף עונה מטורף על כל קולקציית נעלי הספורט לנשים, גברים וילדים: 1+1 במתנה.

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא מגוון רחבה ועשיר של נעלי ספורט אופנתיות במגוון דוגמאות ועיצובים עדכניים (הזול מבניהם).

המבצע יתקיים עד ה- 09/03/15 בכל סניפי רשת גלי ברחבי הארץ (צילום: מנחם עוז).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותהמותג סוד משיק סדרה חדשנית של ג’ל לניקוי אסלות עם 6 פעולות הניקיון.

שרון ישראלי,סמנכ”ל השיווק של חברת Henkel: “המותג סוד מביא לישראל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של מעבדות Henkel גרמניה ומציג סדרה חדשה של ג’ל לניקוי שירותים עם ביצועים ברמה אחרת”.

בסדרה 3 מוצרים אשר בכולם ג’ל בפורמולה חדשנית עם 6 פעולות ניקיון: ניקוי עוצמתי, ניקוי אבנית, חיטוי והשמדת חיידקים, הסרת לכלוך, ניקוי מתחת למים וניחוח רענן.

מחיר הכרות מומלץ לצרכן: 9.90 ₪.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת ההנעלה SCOOP, מציגה את קולקציית הנעליים לעונת סתיו- חורף 2015/16, הכוללת מגוון רחב של דגמים ייחודיים, בשלל סגנונות לכל שעות היממה, החל מנעליי קז’ואל למראה יום יומי, מגפיים בכל האורכים ועד לנעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב.

הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות חורפית, בהתאם למגמות ולתחזיות של מעצבי העל הבינלאומיים, בניהם: אפור, בורדו על כל גווניו, כחול כהה, קאמל, חום, צבעי שלכת, בז’, ירוק, חרדל, שילוב של שחור ולבן, לצד הצבעים המטאליים: זהב, ברונזה וכסף.

בקולקציה ניתן למצוא שילובים של אבזמים, ניטים, רצועות, שרוכים, גומי, פרנזים ורוכסנים להשלמת המראה השיקי אופנתי.

אביזרים נלווים: גם העונה מציגה רשת SCOOP חשיבה היקפית לטוטאל לוק מושלם, לשם כך,פותחו אביזרים מתאימים, כאשר הקונספט הוא שהכול מתחיל מהרגל – הנעל, משם מתחילים להתאים תיקים, ארנקים, חגורות, צעיפים ועוד.

טווח מחירים: נעליים -129-199 שח, מגפונים – 249-399 שח, מגפיים – 299 שח – 499 שח, תיקים – 99 שח – 199 שח (צילום: עמירם בן ישי).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, משיקה לקראת ראש השנה את סדרת HONEY – סדרת טואלטיקה חדשה, שפותחה בהשראת המאפיין הבולט של החג: דבש.

סדרת HONEY כוללת: תחליב רחצה, קרם גוף וקרם ידיים על טהרת הדבש – סדרה מיוחדת שעושה חשק לפתוח את השנה בטעם מתוק.

המוצרים כולם מועשרים בדבש ופרופוליס המזינים את העור ומעניקים לו ברק ומראה בריא. גם בקבוקי הסדרה מעוצבים בהשראת הדבש – פסים בגווני הכתום עם איור של דבורה מה שיכול להוות מתנה מקורית, מפנקת ומושלמת לחג.

מחירים: תחליב לחות:9.90 ₪, תחליב רחצה: 8.90 ₪, קרם ידיים : 7.90 ₪ (צילום: קית גלסמן).

 שיווק, צרכנותקפה נמס עלית הוא אחד המותגים הישראליים הוותיקים והאייקוניים. קפה שמלווה את כולנו שנים ארוכות, נמצא בבתים רבים בישראל ואהוב על הצרכנים.

קפה נמס עלית הוא לגימה של נתינה וכמו כל קפה טוב, דרך להביע אותה. לקראת החגים, מציעה חברת שטראוס קפה מארז חגיגי במהדורה מוגבלת הכולל את הקפה האהוב, לצד מגוון ספלים עם הקדשות אישיות מיוחדות – דרך נפלאה להמשיך ולהעניק.

המארז מכיל: פחית קפה נמס 200 גרם + ספל בהקדשה אישית, כשרות: בד”צ העדה החרדית.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מותג הטיפוח לגברים crèma men משיק לראשונה בישראל, ג’ל רחצה אקטיב בלוק, ג’ל רחצה מהפכני מתוך סדרת טיפוח חדשה לגבר, המעניק 12 שעות של הגנה מפני ריחות גוף. ג’ל הרחצה לגבר אקטיב בלוק מנטרל את גורמי הריח לאורך כל היום, מכיל רכיבים מיוחדים אשר לוכדים את הגורמים לריח גוף ובעל פורמולה ייחודית פועלת לניטרולם.

ג’ל הרחצה מציע פתרון לגברים הסובלים מהזעת יתר. ג’ל הרחצה של crèma men מגן עליך לאורך זמן ומעניק הרגשה נקייה ורעננה, מתאים לכל סוגי העור ושימוש יומי בו מעניק לך מעניק תחושת רעננות וניקיון לאורך כל היום.

מוצרים נוספים בסדרת אקטיב בלוק: דאודורנט ספריי המעניק הגנה אקטיבית ל-24 שעות, דאודורנט ג’ל המעניק הגנה אקטיבית ל-24 שעות.

מחיר לצרכן: 19.99 ₪, כמות: 700 מ”ל.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותחברת רהיטי דורון תיכנס לראשונה לתחום ארונות הזזה לחדרי ההורים ותחל לשווק בכל סניפיה מגוון רחב של ארונות במחירים שיתחרו בהצעות של איקאה.

מדובר בארונות הזזה ברמת גימור ואיכות גבוהה מאוד, הכוללים מנגנון טריקה שקטה ובטוחה לדלתות. סידור פנים מודולרי המאפשר אופציות חלוקה מגוונות וכמובן כוללים את התפיסה השרותית הגבוהה של רהיטי דורון הכוללת תעודת אחריות לרהיטים למשך 3 שנים, מועד אספקה מדוייק כבר בעת ההזמנה וקנייה בטוחה המאפשרת תשלום רק לאחר קבלת הרהיטים הביתה.

מחירי ארונות הזזה של רהיטי דורון ינועו החל מ-1,400 ₪ לארון הזזה בגובה 240 ס”מ ורוחב 160 ס”מ הכולל דלתות הזזה עם טריקה שקטה ובטוחה.

הארונות החדשים מוצעים במחיר חסר תקדים החל מ- 1400 ₪ לארון הזזה ברוחב 160 ס”מ וגובה 240 ס”מ הכולל פרזול אירופאי איכותי מתוצרת INDAUX, טריקה שקטה, הארון מצופה קנט עבה בתחתית הדפנות לשיפור העמידות לרטיבות והוא מגיע עם רגלי כיוון המשפרים את איזון הארון גם כשהרצפה אינה ישרה (צילום: עודד סמדר).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ארונות הזזה
    22/01/2016 17:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. http://rahit.co.il/lp/44/aronot.php
    למי שמתעניין בארונות הזזה יש כאן אפשרות לשמור על המחיר השקה גם לאחר ההשקה.