הטייסת החרדית הראשונה ב’אל על’: “מגשימה חלום חיים”

נחמה, תושבת איזור ירושלים, היא חרדית בת 30 נשואה ואם לשלושה ילדים • לפני עשר שנים, נחמה למדה בארצות הברית להטיס מטוסים וכעת היא מצטרפת ל'אל על'
שלמה בן חיים
ד' אלול התשע"ה / 19.08.2015 10:47

נחמה, בשנות ה30 המוקדמות, נשואה ואם לשלושה, מתגוררת ביישוב חרדי סמוך לירושלים. לאחר סיום לימודיה במסגרת המקובלת ‘בית יעקב’,  היא החלה ללמוד טיסה במסגרת ביקור בארצות הברית, אז נדבקה ב’חיידק הטיסה’.

אם קבלתה רשיון טייס, היא פנתה לחברת אל על בנסיון להתקבל לעבודה כטייסת. נחמה דאגה בשנים האחרונות לעמוד בכל דרישות ותנאי חברת אל על, הגם שהדבר דרש ממנה לטוס בכל שנה חזרה לארצות הברית בכדי לצבור ‘שעות טיסה’.

בתקופה האחרונה, לאחר שעברה בהצלחה את המבדקים והצליחה לעמוד בייעדים אותה מציבה אל על בפני טייסיה, קיבלה נחמה את ההודעה כי היא התקבלה לקורס טייס הקרוב.

בעוד כשלושה חודשים תחל נחמה את השתלבותה בקורס, ובחברת אל על אומרים כי נחמה, אשה מרשימה שקורצה ‘מחומר מיוחד’ ובעלת רמה גבוהה.

משפחתה של נחמה, תומכת בדרכה, גם בידיעה שעבודתה החדשה תדרוש היעדרויות רבות מהבית ומישראל.  נחמה צוטטה הבוקר ב’ידיעות אחרונות’ כשאמרה לחברותיה “חלום חיי היה מאז ומתמיד  להיות טייסת פעילה, בעלי מאד תומך, ועוזר לי להגשים אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות