המדינה תוקפת את פרוש: היית שותף לאפליה באלעד

בתשובת המדינה שהגיעה לידי חרדים 10 נקבע כי בשנת הלימודים תשע"ז החלוקה לסמינרים תהיה על בסיס אזורי • המדינה גם תוקפת את עיריית אלעד בראשות ישראל פרוש על היעדר תשובות מספקות מצידו למרות בקשות משרד החינוך • יואב ללום: "אין לתת פרס לפושעים שרמסו את החוק ברגל גסה. יש למנוע את רשיון הסמינר גם לשנה זו"
אליעזר היון
ג' אלול התשע"ה / 18.08.2015 15:28

המדינה הכריעה: רישום אזורי משנת הלימודים תשע”ז בעיר אלעד.

בתשובת המדינה שהגיעה לידי ‘חרדים10’ מותקפת עיריית אלעד כי היתה שותפה לאפלייה בסמינר ‘זלזניק’. כזכור הצהיר ראש העיר ישראל פרוש כי אם יתברר שיש אפליה הוא ‘ישרוף את העיר’.

וכך נכתב בתשובת המדינה: “בישיבה שהתקיימה אצל מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך מאיר שמעוני נקבע כי בשנת הלימודים תשע”ז החלוקה לשיבוץ הסמינרים תהיה על בסיס אזורי.

תלמידות מבית הספר בית יעקב באזור העליון בעיר [הסמינר בניהול הגב’ אטינגר] יתקבלו לסמינר דרכי חנה [‘זלזניק’, א.ה.]  – כלומר הסמינר דרכי חנה יהיה מוזן מתלמידות מבית הספר בית יעקב באזור העליון באלעד.

תלמידות בית הספר בית יעקב באזור התחתון באלעד [בניהול הגב’ וינברג] יתקבלו לסמינר לדעת חכמה.

לגבי שנת הלימודים תשע”ו מבהירה המדינה כי נוצר העדר מענה מצד העירייה לפניות משרד החינוך, והבקשות לרישוי של הסמינרים ‘לדעת חכמה’ ו’דרכי חנה’ ינותבו להמשך הליכי רישוי, כלומר להחלטתו של השופט.

ללום: למנוע רישיון גם בתשע”ו

יואב ללום יו”ר עמותת נוער כהלכה מסר לחרדים 10: תגובת המדינה לשמחתי תוקפת את האפליה במוסדות באלעד בכלל, וזלזניק – דרכי חנה בפרט. כך גם את עיריית אלעד ואת ראש העיר פרוש בשיתוף הפעולה שלו באפליה.

המדינה מתחייבת לאזורי רישום בתשע”ז, וגם לגבי השנה מבקשת המדינה מהשופט לבדוק האם היתה אפליה.

מדהים לקרא את הנתונים והעובדות שמוצגות בתגובת המדינה. האפליה נגד התלמידות הספרדיות מוכחת בצורה נחרצת, ולכן אין לתת פרס לפושעים שעברו על החוק ורמסו אותו ברגל גסה, ואין לאשר רישיון לבית הספר שהוביל את הגזענות בעיר”.

מסמך אלעד

מסמך אלעד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות