דרעי לשרת הספורט: לדחות משחקי הכדורגל של הלאומית מימי שבת

שר הכלכלה אריה דרעי פנה לשרת הספורט וליו"ר התאחדות לכדורגל בדרישה לדחות את המשחקים שתוכננו לשבתות, בניגוד לשנים קודמות: "ההחלטה לשחק בשבתות גרמה למורת רוח רבה בקרב השחקנים המסורתיים"
ג' אלול התשע"ה / 17.08.2015 22:38

יו”ר ש”ס ושר הכלכלה אריה דרעי שיגר מכתב לשרת התרבות והספורט מירי רגב וליו”ר התאחדות לכדורגל  עופר עיני, בבקשה להעביר את משחקי הכדורגל של הליגה הלאומית מימי שבת. זאת לאחר ששחקנים המשחקים בליגה הלאומית מסרבים להשתתף במשחקים הנערכים בשבת.

“קבלתי היום את פנייתם של עשרות שחקנים מהליגה הלאומית, בה הם מוחים כי בניגוד לשנים קודמות, הם התבשרו על ידי מנהלת הליגה, כי יאלצו לשחק בשבתות בעונת הכדורגל הקרובה”, כותב דרעי. 

לדבריו, “החלטת מנהלת הליגה לשחק בשבתות, לאחר שנים בהם לא התקיימו משחקים בליגה זו בשבתות, גרמה למורת רוח רבה בקרב השחקנים המסורתיים.

“שחקנים אלו פנו אלי, להסתדרות ולארגון שחקני הכדורגל”, מדווח דרעי, “ובקשו לשנות את מועדי המשחקים כפי שהיה עד היום, כדי שלא יאלצו לחלל את השבת, לשמור על אורח החיים הדתי שלהם ולהמשיך ולהתפרנס ממשחק הכדורגל”.

דרעי פונה אל השרה ואל ראשי מנהלת הליגה ומבקש: “בתור המופקדים על תחום הספורט במדינת ישראל, אני פונה אליכם לשנות את החלטת מנהלת הליגה ולהעביר את המשחקים שנקבעו לימי שבת לאחד מימי השבוע או למוצאי שבת, כפי שהיה בשנים האחרונות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות