בנצי גופשטיין הגיש תלונה במשטרה נגד ‘הארץ’: מסיתים נגדי לאלימות וטרור

התלונה מגיעה על רקע טור שפורסם בעיתון על ידי איש השמאל ניסן שור: "בחלומותי אנחנו מקימים מיליציה, שיוצאת לרחובות ומחפשת את בנצי גופשטיין וחברי ארגון להב״ה כדי לכלות בהם את זעמה"
שי וייספיש
כ"ח אב התשע"ה / 13.08.2015 13:41

בנצי גופשטיין, מנכ”ל ארגון הימין להבה הגיש היום (חמישי) תלונה במשטרה בגין הסתה לאלימות ולטרור כנגד ‘הארץ’ ואיש השמאל הקיצוני ניסן שור.

התלונה הוגשה על רקע מאמרו של איש השמאל ניסן שור שכתב: “בחלומותי אנחנו מקימים מיליציה. חבורה של אשכנזים ממושקפים עם בקבוקי וויסקי ומחבטי בייסבול, שיוצאת לרחובות ומחפשת את בנצי גופשטיין וחברי ארגון להב״ה כדי לכלות בהם את זעמה.

“אחרי שאנחנו מסיימים איתם, והם נמלטים מאיתנו מדממים וצולעים, אנחנו מטפלים בארגון לה פמיליה ורודפים גם אחרי הנכד הפסיכופת של כהנא. מפרקים את כל הגזענים. דופקים את החוליגנים הלאומנים. מחסלים את הטרוריסטים היהודים. וגם בצלאל סמוטריץ׳ יחטוף איזו סטירה או שתיים”.

בנצי גופשטיין אמר היום בתגובה: :”אם אני הייתי כותב את אותם הדברים כנגד ערבים או שמאלנים, הייתי נעצר באותו רגע, אבל לשמאל מותר להסית ולקרוא לאלימות מפורשת.

“אני קורא ליועץ המשפטי לחקור ולעצור את כותב המאמר ולסגור את עיתון הארץ המהווה כר להסתה הקיצונית”.

פרקליטו עו”ד איתמר בן גביר מסר בתגובה: “אין ספק כי ההסתה של אתר הארץ שוברת שיאים בכל פעם מחדש. כאשר מדיניות הפרקליטות מפלה ונוקטת באמצעים רק נגד אנשי ימין אין פלא שאתר הארץ ואנשי השמאל מרשים לעצמם לחזור ולהסית בידיעה שלא יינקט נגדם אף צעד.

“הגיע הזמן שבפרקליטות ישתמשו באותם אמצעים נגד אנשי שמאל לפחות כמו שמשתמשים כנגד אנשי ימין”.

dfdfd

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ניסן שור הוא שמאל קיצוני ולהב
    13/08/2015 15:29
    הגיוני?!
  1. סיקור לא מוטה בכלל..