לראות לפני שיגמר: עומדת להתעוור וטסה למסע עולמי

לייזי מאיירס תאבד את ראייתה בתוך 5-7 שנים • מנכ"ל 'טורקיש איירליינס' שמע על מצבה של הילדה והודיע להוריה כי הוא מממן עבורם כרטיסי טיסה לכל יעד שיבחרו • להספיק לפני החושך הגדול
אליעזר היון
כ"ו אב התשע"ה / 10.08.2015 23:29

סיפור עצוב ונוגע ללב: אליזבת מאיירס היא ילדה בת 5 ממדינת אוהיו שבארצות הברית. למרבה הצער, בעקבות מחלה קשה, דועכת ראייתה ונעלמת.

הוריה, אנשים מעוטי יכולת, לקחו את בתם למקומות יפים באזור מגוריהם, כדי ש’לייזי’, כפי שהיא מכונה, תספיק לראות כמה שיותר, לפני שהעולם יחשך עבורה.

סיפורה של מאיירס הובא באתר accesswdun.com.

בעקבות כך שמע מנכ”ל חברת התעופה ‘טורקיש איירליינס’ על הילדה, והחליט להעניק למשפחה כרטיסי טיסה חינם לכל יעד בעולם שיבחר על ידם.

המשפחה בחרה את היעד הראשון – רומא.

אביה של ליזי הסביר: “משפחתה של אשתי במקור מגיעה מאיטליה, ולכן רומא היתה בחירה טבעית. אנחנו נראה את יצירות האמנות, ואת ההיסטוריה העתיקה של העיר”.

בהמשך מתכננים בני המשפחה לבקר במפלי הניאגרה, בגרנד קניון, ובפארק יולסטון. בינתיים ביקרו ההורים עם ילדתם במצפה כוכבים גדול, וצפו בכוכבי הלכת מבעד לטלסקופ.

לפי הרופאים, לייזי סובלת ממחלה המכונה ‘תסמונת usher’ הפוגעת בראייה ובשמיעה.

לפי התחזיות שני חושים חשובים אלו ייאבדו לה בתוך 5-7 שנים. הילדה עצמה אגב, לא מודעת למצבה הקשה, אך ההורים מתכננים לספר לה על כך בעתיד הלא רחוק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות