התמונה שתפיל אתכם מצחוק: מה קורה כשאבא מלביש את התינוק?

ניק בסך הכל רצה להלביש את בנו הקטן בביבי-גרו ולהראות לאשתו ג'מה שגם הוא יודע להלביש תינוקות • אלא שהתוצאה אותה מיהרה ג'מה להעלות לרשת החברתית פייסבוק הפכה אותו לדמות מוכרת וקצת, איך לומר, לא יוצלח
אליעזר היון
כ' אב התשע"ה / 05.08.2015 10:51

אם צריכה היתה אמא לדעת, כי לאבא אין יכולת פנומינלית בהלבשת התינוק, בא הסיפור הבא והוכיח זאת.

ניק דייויס נשוי לאשה בשם ג’מה, ולהם תינוק, לני, בן עשרה שבועות. באחד הימים ביקשה ג’מה מבעלה להלביש את לני בבייבי-גרו, בגד התינוקים עם הטיקטקים המוכרים.

בתום מאמץ ניכר הצליח ניק להלביש את לני, והמתין ביחד עם הילד בקוצר-רוח כדי להראות לאמא, שהנה ‘גם אבא מסוגל’.

אבל אז הגיע ג’מה וגילתה את המחזה שמופיע בתמונה:

תינוק

את הפתח הרחב שמיועד לראש הפך לניק לפתח דרכו מחליפים את החיתול. את שרוולי הידיים הפך למכנסי התינוק, ושרוולי המכנס הסגורים הפכו לשרוולי הידיים.

ניק אמנם קצת התפלא שהשרוולים מסתיימים בכפפות סגורות, אבל הסביר לעצמו ולאשתו שדווקא מדובר בעיצוב נח, שכן כך לא יוכל לני לשרוט את עצמו.

ג’מה כל כך צחקה עד שהעלתה את התמונה לרשת החברתית פייסבוק: “בעלי הכין את התינוק לשינה”, כתבה. “ירדתי למטה ומצאתי אותו לבוש ככה”.

היא הוסיפה: “בעלי אמר שהבייביגרו החדש של לני הוא מעולה, עם עיצוב ממש נהדר כי יש בו, כך הוא אמר: ‘כפפות מובנות נגד שריטות וגישה נוחה לחיתול”.

האמהות הרבות שמחו לשתף את התמונה ולהוסיף חוויות על בעליהן הלא מוצלחים בתחום הלבשת הילדים, וזו צברה במהירות  110 אלף לייקים, ועוד עשרות אלפי שיתופים.

רק אחרי שניק הפך לסוג של שק חבטות, מיהרה רעייתו להגן עליו וכתבה כי הוא אב נהדר שעובד קשה, ויודע להקסים את הילד ולשחק אתו במשך שעות.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא צריך ללכת רחוק...
    14/08/2015 00:26
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. המטפלת המחליפה של הבן שלי הלבישה אותו בדיוק ככה, ואנחנו בבית התפקענו מצחוק…

  2. אבא
    12/10/2015 20:45
    ישראל
  3. כן לא רק המטפלת גם אתה