נתניהו אצל הפצועה מבקבוק התבערה: “המדיניות שלנו היא אפס סובלנות לטרור”

בביקור אצל ענבר אזרק שנפצעה אמש מבקבוק תבערה בפיגוע בירושלים, דרש נתניהו מהקהילה הבינלאומית לגנות את הטרור הערבי כפי שגינתה את זה היהודי: "אפס סובלנות לטרור, זה מחייב אותנו, זה מחייב גם את הקהילה הבינלאומית"
דוד ליבוביץ
י"ט אב התשע"ה / 04.08.2015 17:59

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) בצהריים את ענבר אזרק, שנפצעה אמש באורח בינוני מבקבוק תבערה שהושלך לעבר רכבה בפיגוע בירושלים, ומסר הצהרה על האירועים האחרונים.

“לפני ימים אחדים ביקרתי את אחיו של הילד עלי, שנפגע מבקבוק תבערה שהושלך על ביתו על ידי מחוללי טרור נגד ערבים”, אמר נתניהו.

”עכשיו ביקרתי את ענבר, אישה צעירה שנפגעה מבקבוק תבערה שהושלך על ידי מחוללי טרור נגד יהודים. אחיו של עלי הוא ילד בן 4, ענבר היא אם צעירה לשלושה ילדים בני שנתיים, שלוש וארבע.

“טרור הוא טרור הוא טרור. המדיניות שלנו היא אפס סובלנות לטרור ולא משנה מאין הוא בא. אנחנו מגנים אותו ונלחמים בו באותה מידה.

ראש הממשלה דרש מן הקהילה הבינלאומית שתגנה את הטרור הערבי בדיוק כפי שגינתה לפני מספר ימים את הטרור שכוון נגד ערבים. ”אני מצפה שהם יצטרפו נגד אותו טרור שמכוון נגד יהודים. אני עדיין מחכה. אפס סובלנות לטרור, זה מחייב אותנו, זה מחייב גם את הקהילה הבינלאומית”.

מעצרו של פעיל הימין, אטינגר, זכה גם הוא להתייחסות מרומזת של ראש הממשלה: ”שמעתי משולי החברה שלנו, שיש כאלה שאומרים שיש חוק עליון מעל חוקי המדינה. אני מבקש להבהיר, אין חוק מעל חוקי המדינה, חוקי המדינה חלים על כולם ומי שיפר אותם, מי שידגול בפשעי שנאה, מי שיפעיל אלימות, מי שיפעיל טרור, אנחנו נפעיל מולו את כל כובד החוק לרבות כשצריך, כפי שעשינו אתמול, מעצרים מנהליים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות