עו”ד אביגדור פלדמן ייצג את הרב יאשיהו פינטו בבג”ץ

לאחר שנגזרה על הרב יאשיהו פינטו שנת מאסר, העונש המקסימלי האפשרי במסגרת הסדר הטיעון שנחתם עם הפרקליטות, הודיעו עורכי דינו אייל רוזובסקי וצבי קלנג לבג"ץ כי הם מפסיקים לייצגו • במקומם ייכנס לתפקיד עו"ד אביגדור פלדמן
חיים טוויל
י"ב אב התשע"ה / 28.07.2015 00:43

נשיא ארגון ‘שובה ישראל’, הרב יאשיהו פינטו, שהורשע בעבירות שוחד ונגזרה עליו בבית המשפט המחוזי בתל-אביב שנת מאסר במסגרת הסדר טיעון, שכר לעצמו פרקליט חדש.

לפי דיווח של אתר וואלה, עורכי הדין של הרב פינטו, אייל רוזובסקי וצבי קלנג, הודיעו הבוקר (שני) לבית המשפט העליון, כי הם חדלו מלייצג את הרב.

לאחר שבית המשפט גזר עליו את העונש המקסימלי האפשרי על פי הסדר הטיעון שנחתם בין הצדדים, הגיש הרב פינטו ערעור על גזר הדין.

בימים האחרונים, לאחר דין ודברים עם עורכי דינו, החליטו השלושה כי מעתה ייצג את הרב פרקליט הצמרת אביגדור פלדמן, עו”ד ותיק העוסק במשפט פלילי ובזכויות אדם, ומרבה להופיע בעתירות לבג”ץ. פלדמן אישר לוואלה את הפרטים.

רוזובסקי וקלנג נכנסו לתיק לאחר שהסדר הטיעון כבר נחתם.

בתחילת הפרשה ייצגו את הרב פינטו עורכי הדין משה מזור ורועי בלכר ממשרד גולדפרב זליגמן. לאחר הגשת כתב האישום נגדו – הוחלף הייצוג.

בשבוע שעבר כתב הרב פינטו באגרת לחסידיו: “גם אם יעלה על דעתו של אדם לשאול, ולומר שהודינו בשוחד חס וחלילה, נחזור על המילים שאמרנו בבית המשפט: ‘אני מודה שאם זה שדיווחתי ל-FBI ולניצב במשטרת ישראל על הכסף שנתתי – אם זה נקרא שוחד, אני מודה בשוחד כזה, וחוזרים אנו ואומרים שכל מילה שאמרנו, יש לנו ראיות וחיזוקים, וימים יגידו”.

הרב פינטו הוסיף: “מעדיפים אנחנו שלא יתגוששו בני קהילתנו… הלעג השאננים, הבוז לגאי יונים. את האמת נדע ונשנן אותה לנו ולבנינו עד עולם, ונימנע לרדת למקומות הנמוכים ולשקרים הנאמרים, חדשות לבקרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות