9 שנות מאסר נגזרו על יעקב דויטש שביצע מעשים חמורים

יעקב דויטש, רב קהילה בעפולה, שביצע מעשים חמורים בנערים ונערות - נשלח ל-9 שנים מאחורי סורג ובריח • אביה של אחת המתלוננות בכה בבית המשפט: "הוא הרס את הבת שלי, הוא לקח אותה"
אליעזר היון
ו' אב התשע"ה / 22.07.2015 17:50

תשע שנות מאסר נגזרו היום (רביעי) על יעקב דויטש – רב קהילה בעפולה, שהורשע בעבירות חמורות שביצע בנערים ונערות.

בנוסף גזר עליו השופט תאופיק כתילי מבית המשפט המחוזי בנצרת שלוש שנות מאסר על תנאי, וקנס בשווי מאות אלפי שקלים, שישולם לארבעה מתלוננים נגדו.

כתב האישום כנגד דויטש הוגש כבר ב-2012 בגין עבירות חמורות ביותר שביצע לפני ארבע שנים, כשהנערים והנערות היו אז בגילאי 13-15.

דויטש כפר באשמה, אך בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע אותו בעבירות לפני כשנה וקבע כי ניצל את מעמדו הדתי.

בגזר הדין כתב השופט: “בהינתן מעמדו של הנאשם בעיניהם, יש לשער מה רב היה השבר בנפשם של המתלוננים, עת נפלו קורבן למעשים נבזיים ומשפילים כמעשים שביצע בהם הנאשם.

“האמון שנתנו המתלוננים בנאשם הופר, ההשפעות הקשות של המעשים על שלומם הנפשי ועל התפתחותם ותפקודם פורטו בהרחבה, הפגיעה בהם ניכרת בכל מישורי החיים, ואף עלולה להתפרש על-פני תקופת חיים נרחבת”.

לקח לי את הילדה

הכרעת הדין מגוללת את מעשיו של הרב, הכוללים מעשים קשים ומעשים חמורים ביותר, תוך ניצול יחסי מרות בנערה מאז היתה בת 15 עד גיל 17, כשהוא יוצר מצג שווא כי “בכך היא תירפא”.

בקטין אחר פגש דויטש בביקור בקברי צדיקים, ולאחר שהזמין אותו להתארח בביתו ביצע בו מעשה חמור.

אביה של אחת הנפגעות הגיע היום לבית המשפט ואמר לחדשות 2 כשהוא ממרר בבכי: “הוא הרס את הבת שלי. אני לא יודע אם אני מרוצה מהעונש, אני רק רוצה את הבת שלי שלמה שוב. הרב פגע בה וגרם לפגיעה נפשית קשה בה. גידלתי אותה 14 שנים והוא לקח אותה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין אמונה במערכת המשפט!!!!
    22/07/2015 20:04
    שפוי
  1. היום בגלל ריב בקלות כזו אפשר להעליל ולקבור בן אדם.
    במיוחד אם יש לו מעמד!!!

  2. הרב הזה צדיק!!! הכל שקר!!!!
    22/07/2015 20:05
    מכיר
  3. מאמין בחפותו!!!!

    • אשר   22/07/2015 23:03

      אם אתה באמת מאמיו בהבל הזה אז אתה פתי מאמין לכל דבר.

  4. מעשים חמורים?
    23/07/2015 14:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. למה בדיוק אתם מצנזרים את מה שהוא עשה? כדי שלילדים לא יהיה מושג בדברים האלה ובכך להפוך אותם לקורבנות אידיילאים של פושעים כאלה? צריך לדבר על הדברים האלה בפתיחות ובלי צנזורות ובכך להעלות את המודעות אצל הילדים.חרדים יקרים תעשו חשבון נפש. הדרך שלכם כושלת בעולם המודרני. אי אפשר להמשיך לברוח מהמציאות ולהכחיש כל דבר כל דבר שקשור למיניות.