בזכות הרשתות החברתיות: מאות הגיעו ללוות יהודי ערירי באשדוד

מאיר אוחנה ז"ל, איש חסד מאשדוד, נפטר ערירי • ידידיו הפיצו את פרטי הלוויה ברשתות החברתיות - ומאות נענו לקריאה לבוא ללוותו בדרכו האחרונה • "ברגעים אלו רואים את עם ישראל מאוחד"
בן-ארי בועז
כ"א תמוז התשע"ה / 08.07.2015 18:23

מאות הגיעו היום (רביעי) לחלוק כבוד אחרון למאיר אוחנה ז”ל, אדם ערירי, איש יקר וירא אלוקים, שהיה מוכר במעשיו הברוכים של עשיית חסד והגשת עזרה בבתי הכנסת ברובע א’, שם התגורר.

מאיר ז”ל נפטר ביום שלישי מחיידק טורף. מקורביו הפיצו ברשתות החברתיות קריאה לציבור הרחב, לבוא ולחלוק לו כבוד אחרון. 

יו”ר המועצה הדתית באשדוד, הרב עובדיה דהן, הדפיס מודעות ודאג שיתלו כבר ביום שלישי בערב בשכונה בה התגורר. ציון סויסה, גבאי בתי הכנסת ‘זרע אברהם’ ברובע א’, שהיה ידידו ומקורבו במשך שנים, דאג לכל סידור ועריכת ההלוויה.

מסע הלוויה התעכב מעט, עקב הגעת אחיו של המנוח, המתגורר במרוקו. כשהגיע האח לבית העלמין מלאו עיניו דמעות התרגשות והוא התקשה להאמין כי ציבור כה גדול ממלא את אולם ההספדים ואף מחוצה לו.

“ברגעים אלו אנו רואים את עם ישראל מאוחד. אף שרבים כאן לא הכירוהו כלל, עזבו את העבודה ואת ענייניהם הפרטיים ובאו לחלוק כבוד אחרון, לאדם של הכירו כלל ובפרט בימים אלו של צער וחורבן בית המקדש, אשריהם ישראל”, אמר יו”ר המועצה הדתית שפתח את שורת ההספדים. הוא מנה את שבחיו של המנוח. “היתה בו מידת חסד והארת פנים מיוחדת לכל אדם ואדם”, אמר.

 עוד הספידו: הרב אילן גוזל, רב המרכז לצעירים ‘ילדי שגיא ויעקב’; הרב מרדכי עמאר, רבה של קהילת קודש איפיני שבצרפת; הרב יעקב כהן, ראש ישיבת ‘תורה אור’; הרב דוד כהן רב בגן יבנה.

את שורת ההספדים חתם הרב מאיר אבוחצירא, רבה של רובע הסיטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות