שרה נתניהו בחנוכת מרכז הדרכה לזכרו של אדר ברסנו: “חשוב לי לחבק את הוריו”

סמל אדר ברסנו הי"ד שנפל ב'צוק איתן' התנדב קודם גיוסו בתחנת הכיבוי בנהריה • היום - בדיוק ביום ובשעה בה נפל - נחנך מרכז הדרכה לזכרו בהשתתפות רעיית ראש הממשלה • בתום הטקס נשארה נתניהו לשוחח עם תלמידים מבית הספר לחינוך מיוחד הממוקם סמוך לתחנה
כ"א תמוז התשע"ה / 08.07.2015 15:01
 שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, השתתפה היום (רביעי) בטקס חנוכת מרכז ההדרכה של שירותי הכיבוי וההצלה בנהריה, שנקרא על שמו של סמל אדר ברסנו הי”ד – לוחם צה״ל שנפל במבצע צוק איתן.
מרכז ההדרכה נחנך בתחנה בה התנדב אדר הי”ד קודם גיוסו לצה״ל, ביום ובשעה בה נפל במהלך הקרב לפני שנה. אדר נפל במהלך היתקלות עם מחבלים שחדרו לשטח ישראל, סמוך לקיבוץ עין השלושה, ועימו נפל גם סא״ל אמוץ גרינברג ז״ל.
רעיית ראש הממשלה שוחחה ארוכות עם בני משפחת ברסנו. “חשוב לי לחבק ולחזק את הוריו של אדר, ליטל וגיל״, אמרה. ״הם בחרו לציין את היום הקשה הזה במעשה נפלא, המנציח את זכרו של אדר במקום שהיה כל כך קרוב לליבו״.
נתניהו העבירה לבני המשפחה מסר של אהבת עם ישראל העוטפת אותם והשתתפות העם בצערם הכבד.
הוריו של אדר הי”ד, גיל וליטל, הודו לשרה נתניהו על התמיכה והליווי בשעות הקשות, ועל כך שבחרה להגיע אל הטקס כדי לתמוך בהם במלאת שנה לנפילת בנם. בני הזוג ברסנו ציינו כי הם מעריכים עד מאוד את תמיכתה.
בצאתה מהאירוע פנו אל רעיית ראש הממשלה מורים ותלמידים מבית ספר לחינוך מיוחד, הממוקם סמוך לתחנת הכיבוי, וביקשו לשוחח עימה. נתניהו, העובדת כפסיכולוגית חינוכית במערכת החינוך בירושלים, שקעה בשיחה ארוכה עמם, ונפרדה מהם בהתרגשות הדדית.
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות