ההסתדרות: בעוד כשבועיים – שביתה כללית במשק

במסיבת עיתונאים בתל אביב הודיע יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על השבתת המשק ב-22 ביולי - אם לא תחול התקדמות בדיונים עם האוצר על העסקת עובדי קבלן
שייע קליין
כ' תמוז התשע"ה / 07.07.2015 13:44

על רקע המשבר בדיונים בין נציגי ההסתדרות לנציגי משרד האוצר בנושא תנאי העסקתם עובדי הקבלן:  יו”ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע היום (שלישי) במסיבת עיתונאים בבית ההסתדרות בתל אביב, כי החל מיום רביעי ה-22 ביולי תיערך שביתה כללית במשק.

“אם לא תהיה פריצת דרך אמיתית נצא לשביתה כללית במשק, ואני אדרוש מכל אחד מכם להוציא את כל העובדים לשביתה ולהראות סולידריות, עוצמה ומחוייבות לנושא הזה. גם אם יהיה קרב קשה וגם אם תהיה שביתה ארוכה עד שלא נביא שינוי אמיתי לא נפסיק”, איים יו”ר ההסתדרות.

המשמעות היא שהמשק כולו אמור לשבות, ובכלל זה גם נמל התעופה בן גוריון, העיריות והשירותים הממשלתיים.

ניסנקורן דורש מזה חודשים ליישם את הסכם המסגרת בין המדינה וההסתדרות, שקבע כי עובדים המועסקים בתפקידים ממלכתיים במהותם ייקלטו לשירות המדינה כשכירים מן המניין, ולא יועסקו באמצעות חברות קבלניות ומתווכים.

בשבועות האחרונים התקיימו מספר דיונים בין ניסנקורן לשר האוצר, ובהן הביע כחלון את תמיכתו בצמצום תופעת עובדי הקבלן. אולם עד כה המדינה לא יישמה את ההסכם. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ומה עם כול האנשים
    15/07/2015 19:57
    סשה
  1. כול שאר האנשים למב הם צריכים לסבול הורי שילו כסף רב לטיול באיטליה ומה אכשיו לא נוכל לטוב ואלה שצריכים לחזורמה הם יעשו איך הם יחזרו מהחופשה עם תהייה שביטה ארוכה