האבא שר ובכה: “תשיר איתי מלאכי בקול השקט שלך…” • תיעוד מצמרר

אלפי בני אדם, ובהם הרב הראשי לישראל ושר החינוך, השתתפו בהלווית מלאכי רוזנפלד הי"ד בן ה-26, שנהרג בפיגוע הירי ביום שני • האב, נגן קלרינט שהוציא את סדרת הדיסקים 'הניגון שבלב', זעק בבכי: "מה לא עשינו טוב ריבונו של עולם שזו הפעם השלישית? מה לא עשינו טוב?" - ואחר כך שר 'ואפילו בהסתרה' • צפו בתיעוד מרטיט מההספד והשירה
אליעזר היון
י"ד תמוז התשע"ה / 01.07.2015 13:45

אלפים ליוו היום (רביעי) את מלאכי משה רוזנפלד הי”ד, שנפטר מפצעיו אמש לאחר שנפצע אנוש ביום שני בלילה בפיגוע הירי ליד שבות רחל, למנוחות בבית העלמין ביישוב כוכב השחר שבבנימין, בו התגורר.

במסע הלוויה השתתפו בני משפחה, חברים ואישי ציבור ובהם הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו, ושר החינוך נפתלי בנט, שבאו לחלוק כבוד אחרון ולשאת הספדים.

האב אליעזר סיפר בבכי על הקשר העמוק עם מלאכי: “כמה תחסר לנו בבית הגדול הזה. כמה חשבנו שתגיע להישגים. איזו גאווה הייתה לי בך. אלוהים, אנחנו נעמוד, אנחנו נעמוד. מה לא עשינו טוב ריבונו של עולם שזו הפעם השלישית? מה לא עשינו טוב?”, זעק בבכי. “אנחנו בהפטרה הגדולה של הקב”ה אנחנו באמת לא יודעים ולא מבינים”.

רוזנפלד

האב, מוסיקאי מוכר בציבור הדתי, נגן קלרינט שהוציא את סדרת הדיסקים ‘הניגון שבלב’, סיים את ההספד בשיר: “תשיר איתי מלאכי בקול השקט שלך, יחד עם כל האחים שלך… ואפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא השם יתברך. גם מאחורי הדברים הקשים העוברים עליך אני עומד…”

אחותו של מלאכי, הדס, אמרה: “לפני 13 שנים נחטף לי אח מול העיניים, ושאלנו מה עדיף, להספיק להיפרד או ככה, ולא האמנו בחלומות הכי רעים שלנו שיהיה לנו גם וגם”.

רב הישוב אמר בבכי: “אנחנו דורשים נקמה אמיתית מהממשלה – לבנות ולפתח את ההתיישבות. לא ינצחו אותנו”. הרב הוסיף וניחם את המשפחה השכולה: “רק השם יכול לנחם אתכם משפחת רוזנפלד”.

צפו • האבא מספיד את בנו הי”ד

השר נפתלי בנט ספד: “אתם המשפחה סמל לעם ישראל בארצו, עם ישראל מצדיע לכם. האוייב שלנו מנסה לפגוע כל העת בחפים מפשע…חיות אדם. אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם.

“האוייב שלנו מקדם את המוות מממן משלחות טרור, קורא כיכרות ורחובות על שם מחבלים…אני אומר לאויבנו, מיום ליום האיפור שלכם יורד מהפנים, אתם ארגון טרור זה מה שאתם, המשחק שלכם נגמר. השטח הזה ישאר יהודי. אנחנו כאן 3800 שנה ואנחנו כאן כדי להישאר, עבר מספיק זמן, תפנימו את זה. כשאתם רוצחים אנחנו בונים.

“אני פונה לעם ישראל אם יש כזה דבר מתנחלים – אז כולנו מתנחלים! מי שיושב ברמת אביב הוא בדיוק כמו יהודי בכוכב השחר. האויבים שלנו הורגים כל מי שיהודי בכל מקום”.

מלאכי רוזנפלד הי”ד ן ה-26 נרצח מירי מחלבלים כאשר חזר עם שלושה מחבריו ממשחק כדורסל של קבוצת כוכב השחר.

זהו אינו האסון הראשון במשפחת רוזנפלד. לפני 13 שנה, ב-29 במארס 2002, נהרג בנם הבכור, סגן יצחק-מנחם רוזנפלד (“יצחקי”) ז”ל, במהלך טיול ג’יפים בנחל צאלים במדבר יהודה. הוא היה אז קצין בקבע, טייס בחיל האוויר, בן 22.

יצחק־מנחם נקרא על שם דודו, רב”ט יצחק-משה רוזנפלד ז”ל, שנהרג אף הוא בעת שירותו הצבאי, ב-1978.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות