הפלג הירושלמי: הוועד להגנת ילדינו ילשין למשרד החינוך על מורים

עסקנים בפלג הירושלמי מקימים ועד חדש: נועד להילחם בתופעת 'ההצקות' שסובלים, לדבריהם, ילדי ת"תים המשתייכים לתנועת 'בני תורה' • הוועד מתכנן לערב את משרד החינוך ולפנות לאילי הון התומכים במוסדות: "ידע כל מנהל או ראש מוסד כי לכל התנהגות שאינה הולמת יש מחיר כבד"
נחמן גור
י"ב תמוז התשע"ה / 28.06.2015 22:02

הפלג הירושלמי יוצא למאבק חדש: לאור רדיפות, הצקות ופגיעות בילדי ‘הפלג’ – כך לטענתם – בעיקר במוסדות החינוך, מצד אנשי הצוות וחלק מהתלמידים, החליטה קבוצת עסקנים מ’הפלג’ להקים ועד מטרתו העיקרית למנוע פגיעה בילדים.

לדבריהם, אין מטרתם להתסיס ולהוסיף על המחלוקת הקיימת ממילא בתוככי הציבור הליטאי, כי אם להעניק גב וכתף לילדיהם העוברים, לדבריהם, סבל נוראי בעיקר בתוככי מוסדות החינוך.

המהלך החדש מגיע על רקע פרסומים, בהם דווחו מקרים שבוצעו בתוככי מוסדות החינוך, ובהם פגיעה חמורה בילדים שהוריהם נמנים על תלמידיו ומקורביו של הגר”ש אויערבאך.

“נפנה לכל הגורמים הרלוונטיים, ונעצור בכל האמצעים העומדים לרשותנו כל פגיעה בילדנו, ובראשם משרד החינוך ומשרדי הממשלה המתקצבים את המוסדות”, אמרו העסקנים.

לדבריהם, המיזם החדש יפעל בגיבוי הלכתי ומשפטי המלווה את כל פעילות הועד.

העסקנים הוסיפו כי לא יהססו לפנות אל אילי הון בארץ ובחו”ל כדי להציג בפניהם את “המקרים הקשים”, כלשונים, כדי יעצרו את התמיכות במוסדות בהם מתקיימות פעילויות של רדיפה או הצקה לילדים הנימנים על משפחות מהפלג.

“ידע כל מנהל או ראש מוסד כי לכל התנהגות שאינה הולמת יש מחיר כבד”, שיגרו איום.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הגיע הזמן למגר את הטרור החצרי האלים כנגד אנשים נשים וטף
    29/06/2015 07:04
    בן תורה אחד מני אלפים
  1. ההולכים בגאון ובעוז בדרך רבותיהם זצוק”ל ויבדלחט”א
    כשם ששרדנו שנאת עולם משך שנות גלותנו, כך נשרוד גם את רדיפותיהם המרושעות של הפלג העברייני החצרי, ואנו בדרך התורה נלך נקדש שם שמים, וזאת התורה שקיבלנו מרבותנו לא תהא מוחלפת