אריה דרעי וליברמן חגגו עם מרטין שלאף בחתונת בת אחיו • ומי עוד?

במלון הילטון בתל אביב נערכה אמש חתונת בת אחיו של איל ההון מרטין שלאף, שהגיע לישראל אחרי היעדרות של 12 שנה • בין האורחים: הידידים הקרובים דרעי וליברמן, עו"ד דב ויסגלס, והמיליארדר דן גרטלר
אבי כץ
ז' תמוז התשע"ה / 24.06.2015 12:26

במלון הילטון בתל אביב חגג אמש (שלישי) איש העסקים ישראל אלתר שלאף, תושב וינה שבאוסטריה ומחשובי הנגידים של חסידות באבוב, את שמחת נישואי בתו, בהשתתפות רבנים, עסקנים ואישי ציבור, מהארץ ומהעולם.

אבל עם כל הכבוד לישראל אלתר, הנחשב לבעל הון רב, מי שמיקד את מירב תשומת הלב היה דווקא אחיו, איל ההון מרטין שלאף.

בין הנוכחים בחתונה היו כמה מהפוליטיקאים הבכירים בישראל – שהגיעו במיוחד לכבודו – ובהם שר הכלכלה הנגב והגליל, אריה דרעי, שר החוץ לשעבר ויו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, המיליארדר החרדי דן גרטלר, עו”ד דב ויסגלס, ועוד – שהסתודדו עימו ממושכות במהלך החתונה.

אחד המשתתפים בחתונה סיפר כי במהלך החופה שלף שלאף שטרות של 200 שקלים, אותם חילק לשנוררים שהגיעו למקום. אולם בחתונה עצמה הוא כבר השיב למבקשים שפנו אליו, כי נגמר לו הכסף…

מרטין שלאף נחשב לאחד מאנשי העסקים הזרים המשפיעים ביותר על הפוליטיקה הישראלית. הוא נחת בסוף השבוע שעבר, לאחר שלא ביקר בארץ 12 שנים.

מאז 2003 נמנע שלאף, המתגורר בוינה שבאוסטריה, מלהגיע לישראל בעקבות מספר פרשיות שנכרכו בשמו. הוא היה דרוש לחקירה במשטרה בחשד למעורבות בשורה של פרשיות שוחד, החמורה שבהן כללה תשלום לכאורה של מיליוני דולרים לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז”ל, כדי שזה יסייע לו לקדם מיזם הימורים בים סוף. לאחר מותו של שרון נסגר התיק.

בנוסף נחשד שלאף כמי שעמד מאחורי הזרמה של כ-650 אלף דולרים לחברה קפריסאית בה שלט, על פי החשד, שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן. התיק נגד ליברמן נסגר מחוסר ראיות.

שלאף עלה גם במהלך הביקור אל קברי הוריו בהר הזיתים. בשעתו, בשל החשש כי ייעצר, הוא לא הגיע אל הלווית אביו ז”ל, שהיה מחסידי באבוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות