חדו”ש מצא האשמים בהצתת הכנסייה: בכירים ברבנות

המשטרה עדיין מחפשת את מי שהציתו את הכנסייה בצפון הכנרת, אבל מנכ"ל עמותת חדו"ש לחופש דת ושיוויון כבר קובע: "תוצאה טיבעית של הסתה נמשכת של גורמים בכירים ברבנות כנגד הנצרות"
חיים טוויל
א' תמוז התשע"ה / 18.06.2015 14:42

הצתת הכנסייה הקתולית בצפון הכנרת: משטרת ישראל עדיין מגששת אחר מבצעי ההצתה, אבל מנכ”ל עמותת חדו”ש לחופש דת ושיוויון, אורי רגב, כבר יודע מי אשם.

בתגובה להצתה אמר רגב: “שריפת הכנסיה בכפר נחום היא התוצאה הטיבעית של הסתה נמשכת של גורמים בכירים ברבנות כנגד הנצרות, ומאות מעשי אלימות נגד אתרים נוצרים ואנשי דת נוצרים שעוברים ללא כל תגובה משמעותית של הממשלה והמשטרה”.

לדברי רגב, “מדינת ישראל עוברת לסדר היום על תופעה מתרחבת של יריקות על אנשי דת נוצרים, ריסוס גרפיטי ופגיעות במקומות קדושים לנצרות והתנכלות לתפילותיהם בחדר הסעודה האחרונה” – במתחם קבר דוד.

רגב הוסיף: “זו היתה זרק שאלה של זמן מתי יבינו בריונים המתיימרים לפעול בשם היהדות שמותר לשרוף גם את כנסיותיהם. ספק גדול אם ישראל עדיין יכולה לטעון שהיא מגנה ביעילות על חופש הדת ועל המקומות הקדושים לנצרות”.

לדברי רגב, “אחריות ישירה מוטלת על רבנים בכירים שמסיתים נגד הנצרות ומגדירים אותה כ’עבודה זרה ואלילות שיש לשרש אותה’.

“הם לא יכולים לרחוץ את כפיהם במי הכינרת. כשהמציתים כותבים ‘והאלילים כרות יכרתון’ ברור שהם הפנימו מסר מתמשך של שנאת הדתות האחרות”.

“לכן”, לדבריו, “לא מספיק לגנות את האלימות, דרושה מהפכה ביחס הממסד הדתי והמנהיגים הדתיים לנצרות ולדתות האחרות, ודרושה מדיניות חקירה וענישה מחמירה, ואפס סובלנות לעבירות על רקע שנאה דתית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חצוף וטיפש
    18/06/2015 20:15
    משה
  1. חצוף וטיפש
    לא שומעים אותו ושכמותו כשכל יום פוגעים בקברי ישראל בהר הזיתים.
    לא שומעים אותו כשגוים נאצים שהביאו לכאן מרוסיה פוגעים מפעם לפעם ושורפים ספרי קודש,ספרי תורה ובתי כנסיות.
    ראבאי רגב ודומיו מערב רב יותר גרועים מאחרוני אנטישמיים גוים.