ש”ס לשמאלך: ח”כ יואב בן צור טייל בירושלים עם יוזמת ז’נבה

'יוזמת ז'נבה', ארגון שמאל, קיים סיור שטח במזרח ירושלים לחברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה • מהסיעות החרדיות הגיע להאזין על חלוקת ירושלים רק ח"כ יואב בן צור
כ"ח סיון התשע"ה / 15.06.2015 11:47

‘יוזמת ז’נבה’, ארגון שמאל, קיים אתמול (ראשון) סיור שטח במזרח ירושלים לחברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה – רובם ח”כים חדשים.

בסיור השתתפו חברי הכנסת מרב בן ארי מכולנו, מנואל טרכטנברג, קסניה סבטלובה, יוסי יונה, איל בן ראובן, זוהיר בהלול מהמחנה הציוני, מיכל רוזין ממרצ. מהסיעות החרדיות השתתף רק ח”כ יואב בן צור מש”ס.

את הסיור הדריך אלוף משנה במילואים שאול אריאלי, לשעבר ראש מנהלת המשא ומתן ומומחה בסוגית הגבולות וירושלים – מראשי ה’יוזמה’.

הסיור הציג את מוקדי הבניה של ישראל במזרח ירושלים וסביבתה, ומוקדי החיכוך האפשריים עם הקהילה הבינלאומית, ועסק בשאלת גושי ההתנחלויות, חלוקת מזרח ירושלים, וההסדרים האפשריים בעיר העתיקה, במסגרת הסכם קבע בין ישראל לפלסטינים.

ח”כ מרב בן ארי: “סיימנו עכשיו סיור מרתק של יוזמת ז’נבה, הכרתי מקרוב את נושא מזרח ירושלים ועל מה בעצם כולם מדברים. מאוד מעניין, וחשוב להכיר את כל הצדדים, תמיד”.

גדי בלטיאנסקי, מנכ”ל יוזמת ז’נבה: “חברי הכנסת היוצאים מהמשכן לשטח ראויים לברכה ואיש מהם לא נותר אדיש מול המציאות שנגלתה לעיניהם. הצורך בפתרון הסכסוך עם הפלסטינים הוא קיומי לישראל וטוב יעשו כל חברי הכנסת מכל גווני הקשת הפוליטית אם ילמדו היטב את העובדות לפני שיציגו עמדות ויקבלו החלטות בעניין”.

tt

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות