התפרץ לה הגרבוז: ח”כ מיכאלי האשימה הטסים לאומן במעשים מפוקפקים

ח"כ בצלאל סמוטריץ' שלח מכתב ליו"ר האופוזיציה, ח"כ בוז'י הרצוג, בו דרש התנצלות לציבור הדתי והמסורתי בעקבות דבריה של יו"ר סיעת המחנה הציוני • מרב מיכאלי: "לא כיוונתי לכל הרבבות שטסים לאומן מתוך אמונה"
יוני גרין
כ"ז סיון התשע"ה / 14.06.2015 11:29

מטנפת על החרדים: ח”כ בצלאל סמוטריץ’ מהבית היהודי שיגר מכתב אל יו”ר האופוזיציה, ח”כ  בוז’י הרצוג,  בו הוא דורש ממנו התנצלות כלפי הציבור הדתי והמסורתי בעקבות דבריה של יו”ר סיעת המחנה הציוני, ח”כ מרב מיכאלי.

סמוטריץ’ כתב: “מיכאלי העלתה סוגיה כאובה ונכונה כשלעצמה, אלא שבין השיטין ‘התפרץ לה הגרבוז’.

“מיכאלי הגדירה את הטיסות לאומן בביטוי שאיני יכול להעלות על הכתב וקשה לברוח מהתחושה שהדבר משקף את הזלזול וההתנשאות שהיא חשה כלפי אותו חלק בציבור הדתי, שחש צורך לנסוע כחלק מאמונתו להתפלל על קברו של רבי נחמן מברסלב”.

סמוטריץ’ פנה להרצוג ואמר: “זהו המשך הקו היהיר והמעליב שמפלגתך נוקטת בו זמן רב ויש בו ככל כנראה בכדי להסביר את הסלידה של חלקים הולכים וגדלים מהחברה הישראלית המסורתית ממנה”.

ח”כ מרב מיכאלי, העלתה את דבריה על הטסים לאומן, כאשר התייחסה בסרטון שהעלתה בדף הפייסבוק שלה, לפרשת ח”כ אורן חזן. כאשר היא ביקשה לקדם את הסטטוס, פייסבוק פסלה את הפצת הסטטוס בתשלום בשל “בשל תוכן וולגרי”.

בעקבות הביקורת שעוררו דבריה, פרסמה מיכאלי הבהרה בדף הפייסבוק שלה: “חברות וחברים, רק על מנת להסיר ספק. כמו שרוב מי שנוסע לתאילנד ולבוקרשט לא נוסע למטרות… (-מפוקפקות. י.ג), כך גם לא כל מי שנוסע לאומן.

“כמובן שלא כיוונתי לכל הרבבות שטסים לאומן מתוך אמונה, האמונה שלהם ברבי נחמן והבטחתו להוציא את האדם שיבוא להתפלל על ציונו משאול תחתית.

“אבל יש אנשים שטסים לשם כדי לפרוק עול.. לא בכדי רבנים במיגזר החרדי, שיודעים מה קורה שם בחצר האחורית, מתנגדים לנסיעה לאומן”.

מיכאלי הוסיפה: “קיבלתי עשרות תגובות מאמתות ותומכות בפרטי”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אומן
    14/06/2015 22:55
    משה
  1. כבוד הגב’ מיכאלי לפני שאת מתירה לשונך על הנוסעים לציון הקדוש של רבי נחמן בן פעגע ספרי לנו מעט מה התרחש בבית ספר שבו למדת וטלי קורה מבין עייניך

  2. אומן
    15/06/2015 08:15
    ב
  3. פשוט מגעילה