התחיל בלימוזינה נגמר בחיים ולדר: כך חגגו בר מצווה ל-12 נערים יתומים

'יד לחינוך' חגגו בר מצווה ל-12 נערים יתומים בהשתתפות הסופר חיים וולדר, אמנים וזמרים • הרב לנדמן: יום בר מצווה הוא יום מיוחד בעצם קבלת המצוות
אלי שוורץ
כ"ג סיון התשע"ה / 10.06.2015 08:26

אם אתה משמח את שלי אני משמח את שלך: עמותת יד לחינוך, בראשות הרב אלון חאמי, חגגה חגיגת בר מצווה ל-12 נערים יתומים שמלאו להם שלוש עשרה שנה.

באירוע שהתקיים באולמי ‘המוזיאון’ שבחולון השתתפו מאות אורחים, כאשר כל האישים שהשתתפו בהפקת הארוע עשו זאת בהתנדבות מלאה, כמו צלמים, זמרים, תזמורת, וידאו, בגדים, סט תפילין טלית לכל נער, ועוד.

אטרקציות מגוונות ליוו את הארוע לשמחתם של הנערים.

עוד קודם הכניסה לאולם הוסעו שנים עשר הילדים בלימוזינה מפוארת, והתקבלו באום לקול שירתם של הזמרים המוכרים בני פרידמן, איציק אורלב, ואבי בן ישראל. כמו כן השתתפו החזן דודו פישר, הזמר אלירן דרעי, והקוסם שימי אלוזיני.

מהלך הארוע שודר ‘און ליין’ באתרי האינטרנט השונים ברחבי העולם ובארץ, באדיבות חברת שרלייב- עזריה נהרי, וחברת ‘פיקסל’- גיל שגב.

כך למשל שודרו קטעים נרחבים בתוכניתו של הסופר והמחנך חיים ולדר- ברדיו קול חי, שגם הופיע פיזית בסוף האירוע לשמחתם של הילדים, וכך גם ברדיו ‘קול ברמה’ ובאתר ‘טברנה’.

הרב חיים רבי, שהשתתף בשמחה, אמר: “בדור שלנו צריך חינוך טוב לילדים, וזכינו שאת זאת יודעת לעשות עמותת ‘ יד לחינוך’ לעשות”.

הרב נטע לנדמן אמר, שיום בר מצווה הוא יום מיוחד בעצם קבלת המצוות וצריך לשמר אותו לכל החיים.

עמותת ‘יד לחינוך’ פועלת שנים ארוכות בתחום החינוך היהודי, כמו גם בהפצת עלוני שבת, שיעורי תורה, ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות