יחימוביץ’ נגד הרצוג: “הקיזוז לחזן טעות. שהליכוד יאכל את הדייסה”

אחרי שקראה לפעילי המפלגה לחזק את כוחה, תוקפת ח"כ שלי יחימוביץ' את החלטת בוז'י הרצוג 'להתקזז' עם ח"כ אורן חזן, כפי שביקש נתניהו • "לנקות את השטח לנתניהו ולליכוד? שיאכלו הם את דייסת הביזיון"
נחמן גור
כ"ב סיון התשע"ה / 09.06.2015 17:48

הקרב במחנה הציוני מתחמם: אחרי שקראה השבוע לפעילי המפלגה להתפקד, כדי לחזק את כוחה, תוקפת חברת הכנסת שלי יחימוביץ’ את החלטת יו”ר מפלגתה, ח”כ בוז’י הרצוג, לקזז קול במהלך ההצבעות בכנסת, עד שבירור עניינו של ח”כ אורן חזן יסתיים – וטענה כי מדובר ב”טעות”.

בעוד הרצוג ביקש שלא לנצל את המצב בו למפלגת הליכוד חסר ח”כ להצבעות במליאה – צייצה יחימוביץ ברשת החברתית טוויטר: “לנקות את השטח לנתניהו ולליכוד? שיאכלו הם את דייסת הביזיון. בטחון ישראל? לא. פריצה מדינית? לא. חוק חברתי? לא. אז למה?!”

בדף הפייסבוק שלה כתבה: “ההחלטה של הרצוג להעניק קיזוז לאורן חזן, היא טעות. זו הדייסה של הליכוד ושל נתניהו, והם אלה שצריכים לאכול אותה לבד, בלי גלגל הצלה שלנו. שיתמודדו עם הביזיון ועם החרפה ויטפלו בהם”.

לדבריה, “אין כל צורך שהאופוזיציה תנקה עבורם את השטח. לא מדובר בבטחון ישראל, לא בסוגיה מדינית חשובה ולא בחקיקה חברתית לטובת הציבור. חבל”.

היה זה יו”ר הכנסת שביקש מיו”ר האופוזיציה, ח”כ בוזי’ הרצוג ,לבצע “קיזוז” בין האופוזיציה לקואליציה, כך שגם אם ח”כ חזן ייעדר מהצבעות חשובות – גם ח”כ מהאופוזיציה לא ישתתף בהצבעה.

מוקדם יותר התייחס יו”ר הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין, להחלטה להשעות את סגן יו”ר הכנסת ח”כ אורן חזן מניהול המליאה, לאור התחקיר שפורסם עליו בערוץ 2.

אורן חזן

“באווירה הציבורית הנוכחית, אינני רואה אפשרות להפקיד בידיו את ניהול המליאה”, אמר אדלשטיין.

בכך הוא הכחיש את טענתו של ח”כ חזן כי החליט להשעות את עצמו מהתפקיד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות