קצין המשטרה ערן מלכה חתם על הסכם עד מדינה • ומי נחקר היום?

ערן מלכה, הנאשם בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים ב'פרשת פישר', לא יזכה להקלה בעונשו העתידי בגלל ההסכם • היום נחקרו באזהרה קצין בכיר מאוד במשטרה שפרש לפני כמה חודשים, ובכירה לשעבר בפרקליטות • בדיקת מידע שמסר מלכה הפריכה חשדות נגד קצין בכיר נוסף
שי וייספיש
כ"א סיון התשע"ה / 08.06.2015 19:13

בית משפט השלום בירושלים התיר לפרסום הערב (שני) כי ביום חמישי האחרון נחתם הסכם עד מדינה עם קצין המשטרה ערן מלכה, לשעבר רב-פקד ביחידת להב 433, במסגרת חקירת ‘פרשת עו”ד רונאל פישר’.

מלכה, שמואשם בעבירות שוחד, מרמה, הפרת אמונים ועבירות נוספות, מסר עדות מפורטת המצדיקה המשך חקירה.  מלכה צפוי להמשיך להיחקר.

ההסכם עם הקצין לשעבר, שאינו מעניק למלכה כל הקלה בעונש המאסר הצפוי לו כפועל יוצא מחומרת מעשיו, צפוי להיות מוצג ביום רביעי הקרוב בפני בית המשפט המחוזי בבירה.

בעקות עדותו של מלכה, זומן היום לחקירה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים בירושלים קצין בכיר מאוד לשעבר במשטרה, שפרש לפני מספר חודשים, בחשד לעבירות על טוהר המידות.

שמו של קצין המשטרה נקשר בעבר בכמה פרשות אחרות, אך באף אחת מהן לא הוגש נגדו כתב אישום. הוא נחשב לחבר קרוב לעורך דין בכיר.

מלבד הקצין, נחקרו היום גורמים נוספים, ובהם בכירה לשעבר בפרקליטות.

במסגרת ההתפתחויות עלה שמו של קצין בכיר נוסף, אולם בדיקת המידע הפריכה את החשדות נגדו. בחדשות 2 דווח כי חקירת הפרשה כוללת מידע נוסף על גורמים שאינם קציני משטרה.

בשל צו איסור פרסום לא ניתן לפרט את החשדות נגדם או את פרטיהם של הנחקרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות