הרבי מבעלזא-מכנובקא: “מבקש שאף אחד לא יתערב בכבוד שלי”

האדמו"ר מבעלזא-מכנובקא התייחס במהלך טיש שערך בשבת להשתתפותו בחתונת בעלזא: "השבוע הייתה חתונה גדולה וברוך השם הכל היה בסדר" • על הטענות כי לא כובד כראוי: "מי שרוצה למחות על הכבוד שלי - שידע שאני מוחל" • הזהיר: "שאף אחד לא ידבר - זה עושה רק מחלוקת"
אבי כץ
כ' סיון התשע"ה / 07.06.2015 00:27

במהלך ‘טיש’ שערך בצהרי שבת בבית מדרשו ברחוב רש”י בבני ברק, התייחס האדמו”ר מבעלזא-מכנובקא למהלכי השלום המתנהלים בשבועות האחרונים עם חצר חסידות בעלזא, להשתתפותו בחתונת נכד האדמו”ר ביום שלישי בשבוע שעבר, לאחר שנים ארוכות של נתק, כמו גם לטענות של חסידיו, כביכול הרבי המארח לא כיבדו כראוי.

האדמו”ר מבעלזא-מכנובקא אמר במהלך הטיש: “השבוע הייתה חתונה גדולה וברוך השם הכל היה בסדר”.

על הטענות של חסידיו כי לא הוענק לו הכבוד הראוי אמר: “אני מבקש שאף אחד לא יתערב בכבוד שלי. אחד שרוצה למחות על הכבוד שלי – שידע שאני מוחל”.

האדמו”ר התייחס לסיקור בכלי התקשורת וקווי הנייעס: “שאף אחד לא ידבר, זה עושה רק מחלוקת. בפרט אלו שכותבים בכלים מכלים שונים – שזה גורם למחלוקת. על כל מי שכותב לדעת שאין לו מחילה על כך”.

מאז החתונה ביום שלישי, התלוננו חסידיו של האדמו”ר מבעלזא-מכנובקא, כי האדמו”ר מבעלזא לא קם לכבודו כאשר הגיע ללחוץ את ידו ולאחל מזל טוב, אלא נשאר לשבת. הם הודו כי אמנם הוענקו לו כיבודים, אך “לא היה ביניהם ריקוד”.

מנגד, בחסידות בעלזא דוחים את הטענות. “האדמו”ר שלהם קיבל מקום של כבוד מלכים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות