ציפי לבני: “הרצוג עדיין מועמד ראוי לראשות הממשלה. הסרט פאסה”

על הסרט בו הוצגה דמותו הלחוצה של הרצוג אמרה ליבני: "זה היה קמפיין. סוג הסרטים האלה - זה עריכה לאחר מעשה. אם היינו מנצחים את הבחירות, זה היה סרט הניצחון הגדול"
אליעזר היון
כ' סיון התשע"ה / 07.06.2015 00:00

“אנו ממשיכים במחנה הציוני. זו סיעה אחת והשותפות מצוינת, נתנו הרבה תקווה לאנשים, למה לקחת אותה”, כך אמרה יו”ר התנועה ח”כ ציפי לבני, בראיון שהעניקה לערוץ 10.

בפני לבני הוצג חלק מן הסרט ‘הרצוג’, בו נראה מועמד המחנה הציוני כשהוא לחוץ, ומכנה את ליבני “היסטרית” – והיא הגיבה על כך: “זה פאסה. זה היה קמפיין. סוג הסרטים האלה – זה עריכה לאחר מעשה. אם היינו מנצחים את הבחירות, זה היה סרט הניצחון הגדול”.

לבני הדגישה כי היא רואה בהרצוג מועמד ראוי לראשות הממשלה, ולדבריה היא תמשיך לפעול כדי שהדבר יתממש.

ביחס לסוגיית החרם ולדבריו של יו”ר ועדת חוץ וביטחון הנגבי כי “אין מה לעשות ולא צריך להתרגש”, אמרה שרת המשפטים לשעבר: “זו הבחירה שהכי פחדנית לפוליטיקאי. נתניהו אומר ‘אל תצפו ממני לכלום, זו רק הסברה’. לדעתי זה לא רק הסברה, אלא מדיניות”.

לבני נשאלה מדוע ישבה בממשלת נתניהו – ואמרה: “נכנסתי לממשלה אחרי ששוכנעתי שנתניהו מוכן לעשות הצעדים הנדרשים. יש לי ביקורת קשה על אבו מאזן ואני לא רוצה שעתידנו יהיה תלוי במה אבו מאזן רוצה או לא רוצה. אבו מאזן זיהה את נקודת החולשה שלנו, היעדר האמון בנתניהו, לכן הוא הולך לעולם ומקבל מה שהוא רוצה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות