אין קליטה? אורנג’: “נפסיק את הקשר העסקי עם ישראל”

דבריו של מנכ"ל אורנג' רישאר על שאיפתו להתנתק מהחברה בישראל מקבלים גיבוי רשמי מהחברה: "אורנג' מבקשת לשים סוף להתקשרות" • מנכ"ל פרטנר תקשורת הישראלי: "אם הם ירצו לעזוב הם ישלמו הרבה כסף"
אליעזר היון
י"ז סיון התשע"ה / 04.06.2015 18:11

דבריו של מנכ”ל אורנג’ העולמית, מקבלים היום (חמישי) גיבוי פורמלי מהחברה.

חברת אורנג’ העולמית הבהירה כי “אנחנו מעוניינים לסיים את הזיכיון שניתן לחברת ‘פרטנר תקשורת'”, זכיינית החברה בישראל.

דבריה של החברה מגיעים על רקע דבריו הקשים של מנכ”ל אורנג’ העולמית סטפן רישאר שאמר כי אילו רק היה יכול כלכלית, היה מנתק את קשריה של חברתו עם המפעילה הישראלית.

באופן רשמי, באורנג’ הבהירו כי הסיבה לסיום הזיכיון היא משום שהחברה “לא רוצה להמשיך את נוכחות המותג במדינות שהיא אינה פועלת כמפעילה רשמית. בשל כך ותוך כיבוד הסכמים קיימים, אורנג’ מבקשת לשים סוף להתקשרות.

“קבוצת אורנג’ היא מפעילת תקשורת וככזו הדאגה העיקרית שלה היא להגן ולקדם את ערך המותג שלה בשווקים שבו הוא מוצג. הקבוצה אינה עוסקת בכל סוג של ויכוח פוליטי בשום נסיבות שהן”.

“קבוצת אורנג’ אינה בעלת מניות של פרטנר ואין לה השפעה על האסטרטגיה או הפיתוח המבצעי של החברה”, נאמר בהודעה. “ההסכם שנחתם לפני הרכישה של אורנג’ על ידי פרנס-טלקום בשנת 2000 הוא ההסכם ארוך טווח היחיד למותג ברישיון בתוך קבוצת אורנג'”.

מנכ”ל פרטנר בישראל: אמירה מקוממת

 בשיחה עם אתר החדשות וואלה, אמר מנכ”ל פרטנר תקשורת בארץ, חיים רומנו: “אני מקווה שהדברים לא נאמרו באופן הזה, ואם כן – אנו מצרים על כך.

 “זו אמירה מקוממת ואין לה מקום. יחד עם זאת, צריך לזכור ש’פרטנר’ היא חברה ישראלית בבעלות הציבור, ובבעלות חברת ‘קפיטל’ של חיים סבן, והקשר היחידי שיש לנו עם ‘אורנג” העולמית זה שיש לנו זכויות על מותג משותף. זה כל מיצוי הפעילות העסקית”.

 לדבריו של רומנו, דבריו של רישאר “לא ישפיעו על הפעילות שלנו בישראל, ואם הוא ירצה לעזוב – הוא ישלם הרבה כסף.

 “התגובה מפתיעה, הוא לא אמר את זה עד היום. מה הקשר בכלל? למה להגיד את זה? אנחנו חברה ישראלית שנותנת שירות לכולם. אנו בטוחים שהציבור בישראל יידע להבחין בינינו ולא תהיה פגיעה בחברת ‘אורנג” ישראל שהיא חברה נפרדת”.

 חוטובלי למנכ”ל אורנג’ העולמית: חזור בך

 סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, שיגרה אתמול מכתב למנכ”ל חברת אורנג’ העולמית, בו היא קוראת לו לחזור בו מדבריו בנוגע לניתוק היחסים עם ישראל.

 “אני קוראת לך להימנע מלקחת חלק בתעשיית השקרים המכוונת נגד ישראל”, כתבה חוטובלי, והוסיפה: “אני בטוחה שדיווחים אלו אינם משקפים את כוונות החברה שלך, וקוראת לך להבהיר את הנושא בהקדם האפשרי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות