הרב שלזינגר נגד ח”כ אייכלר: זורק אבן על רכב נוסע – רוצח

הגאון רבי אליהו שלזינגר, רבה של שכונת גילה בירושלים, תוקף את ח"כ ישראל אייכלר שמנסה להבדיל בין זורקי אבנים בגלל סכסוך אזרחי, לזורקי אבנים כדי להשמיד את ישראל: "לא שמעתי מעודי שמותר לרצוח או להרוג בהפגנות. אין פוסק אחד שמתיר" • על ילדים שנשכחים ברכב: מי ששוכח ילד פשוט פושע, שמעת פעם שאדם שוכח כלב או חתול?
יוני גרין
י"ד סיון התשע"ה / 01.06.2015 20:57

הגאון רבי אליהו שלזינגר, רבה של שכונת גילה בירושלים, התייחס הערב (שני ) בראיון שהעניק לתוכנית ‘פותחים עניין’ עם יהודה שלזינגר ושמואל בן עטר ברדיו ‘קול ברמה’ לדבריו של ח”כ ישראל אייכלר הבוקר ב’קול ברמה’, לפיהם יש להבדיל בין זורקי אבנים בגלל סכסוך אזרחי, לזורקי אבנים כדי להשמיד את מדינת ישראל ואת חיילי צה”ל.

בראיון אמר הרב שלזינגר: “אדם שזורק אבן על רכב שנוסע, האדם הזה רוצח, יכול לגרום לרצח, להרג, חד וחלק.

“אני לא שמעתי מעודי שמותר לרצוח או להרוג בהפגנות. אני מכיר כמה אנשים שחלק לא חיים איתנו בגלל שזרקו עליהם אבנים, וחלקם משותקים.

“אני אומר, מי שזורק אבן צריך לדעת שהוא יורה באקדח, הוא יורה ברובה, רובה יכול להרוג. בעניין הזה עם כל הצער שבדבר אני לא מוכן לקבל שיהודים יכולים להיות שותפים להרג. אין פוסק אחד בישראל שמתיר את זה”.

הרב  שלזינגר התייחס גם למקרים בהם נשכחים ילדים ברכבים ואמר: “אני כל כך כעוס על הדבר הזה, זה פשוט פשיעה. מי ששוכח ילד הוא פשוט פושע, אין בזה שכחה אין בזה שגגה. אתה שמעת פעם שאדם שוכח כלב או חתול באוטו?

“אני לא יכול להבין את הדבר הזה, אדם יש לו ילדים עצם מעצמיו בשר מבשרו, מה זה שוכח? יש בכלל מושג כזה שוכח רכב?

“זו פשיעה, אין לי מילה אחת, זו לא חוסר תשומת לב, לא מקבל שום תירוץ בעניין הזה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צודק ב1000%
    01/06/2015 21:12
    תמר
  1. צודק ב1000%

  2. צודק ב1000%
    02/06/2015 01:05
    יהודי
  3. צודק ב1000%

  4. עצוב
    02/06/2015 10:13
    אריק
  5. מעציב לקרוא שאדם(ועוד רב חשוב ) צריך להתאמץ להוכיח את הדברים הכי נכונים