לדלל את החרדים? מתנדב במשטרה: “מי יתן וזה יקרה”

בדף הפייסבוק של מחאת הקניידלאך העלו את דברי ניב מג'ר בגלי צה"ל כ'שיר' - ומתנדב במשטרה הגיב: "השיר מעולה. מי יתן וייושם" • המשטרה בתגובה: "יגיע לברור ותשקל המשך התנדבותו"
שייע קליין
ט' אייר התשע"ד / 09.05.2014 11:49

הסתה בפעולה: דברי ההסתה שהשמיע ניב מג’ר בתכנית ‘עצמאיות בלילה’ בגלי צה”ל – “אנשים שהכי הייתי רוצה לדלל את האוכלוסייה שלהם זה החרדים, אבל בטח יש להם את הטעם הכי מגעיל, זה בטח נורא דלוח” – זוכים לעידוד גם מצד אנשים האמונים על החוק.

בדף הפייסבוק של ‘מחאת הקניידלאך’ העלו את דברי ניב מג’ר בגלי צה”ל כ’שיר’.  אזרח המתנדב במשטרה, מוטי דיאמנט, חושב ששיר מעולה, וכך כתב: “שיר מעולה. מי ייתן וייושם”.

מדוברות מחוז תל אביב נמסר לחרדים10 בתגובה: “מדובר באזרח שמתנדב במשטרה והביע את דעתו באופן אישי. דעות מנוגדות לחלוטין לערכי משטרת ישראל ולעמדתה. המתנדב יגיע לברור אצל מפקד המרחב ותשקל המשך התנדבותו”.

ניב מג'ר מוטי דיאמנט שוטר

המגישה:  “הם מסריחים”

הפרשה החלה בתכנית ‘עצמאיות בלילה’ בהגשת נועה צינמן ותמר עמית יוסף, ששודרה בגלי צה”ל בליל יום העצמאות. בשעה שחברי הפאנל של התכנית דנו על צער בעלי חיים וצמחוניות, אחד המשתתפים הגיב: “אני מבחינתי באמת הייתי אוכל בעלי אדם, בעלי אדם, בכיף כי חיות לא בא לפגוע. בא נדלל את האוכלוסייה, זה יהיה נהדר”.

המגישה הקשתה: “את מי למשל? כי זה שילוב נורא בעייתי, זה צריך להיות מישהו שאתה רוצה להרוג אותו ואתה לא אוהב אותו ו-ב: מישהו שלא דוחה אותך לאכול?”

וחבר הפאנל מצידו השיב: “זה בדיוק הפרדוקס, כי אנשים שהכי הייתי רוצה לדלל את האוכלוסייה שלהם זה החרדים, אבל בטח יש להם את הטעם הכי מגעיל, זה בטח נורא דלוח”.

“כי זה כשר”, העיר מאן דהו וקודמו הסכים: “כשר זה הכי מגעיל, מסעדות כשרות אילו מסעדות דוחות”. כל זאת כשהמגישה מבקשת ממנו לחדד את הדברים ואף מעירה: “הם מסריחים, כי הם אוכלים קניידלאך?”

כעבור מספר דקות, במהלכן הושמעו שירים, ניסתה המנחה להבהיר: “בשם מערכת עצמאיות בלילה, כאילו זה שאמרנו מקודם על לאכול חרדים, לא התכוונו באמת. הכל הכל בהומור”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משהו השיר הזה.. מי יתן ואלוקים ידלל את מחברו.
    09/05/2014 13:10
    אברימי
  1. לא מתבייש בשקל לחבר כזה שיר.

  2. יש פתרון לטיפול במתנדב המשטרה המתועב
    09/05/2014 14:28
    כופתאה מצחינה
  3. לחייב אותו לבצע לפחות 500 שעות שרות למען הציבור באחד ההוסטלים ו/או הארגונים החרדיים זאת בכדי לדלל את חניכי השטירמר

  4. לדלל את החרדים
    10/05/2014 23:26
    ישראל
  5. לצערינו כל אותם חרדקי״ם למיניהם הם הם פשוט רוצים לדלל את החרדים. וכל היום הם חושבים איך החרדים יביאו פחות ילדים. אולי דרך האקדמיה אולי דרך הצבא או אולי דרך האינטרנט החרדי. לצערי נושא זה מאוד כואב וכדאי מאוד לדבר בנושא זה שרוב רובו של המושג חרדי מודרני הוא הישג לאותם מדללים למיניהם

    • אליהו   11/05/2014 00:22

      מי שרוצה לדלל הם חילונים
      ומה שאתה מכנה חרדק”ים ביחד עם חרדלים כמוני שמין הסתם אתה מזלזל בהם יותר.
      רוצים דווקא ציבור יהודי אמוני גדול וחזק עם שישה ילדים למשפחה בגודל 70-80 אחוז מתושבי ישראל ,אבל כזה שלוקח לידיו את צה”ל ,משטרה,כלכלה וממשלה ולא מפקיר אותם ללפידים ובנטים. כנו שעשיתם לפני שנתיים

  6. מסכימה עם תגובה מס׳ 2
    13/05/2014 13:33
    תגובה
  7. מידה כנגד מידה. הלוואי.